כבר היום, בלינקדאין כל בעל עסק יכול להוסיף רישום של המוצרים או השירותים הניתנים בו, כדי לעזור למשתמשים לגלות יותר על העסק ולהתעניין במוצריו/בשירותיו. השנה לינקדאין מצהירה שהיא עומדת לייצר שינוי בחיפושים בשני מישורים: המישור הראשון הוא אנשים שמחפשים מוצרים מסוימים אצל עסקים והמישור השני הוא שיפור מנגנון חיפוש העבודה.
חפשו עבודה לפי קטגוריות
חשבתם לעצמכם פעם: מה אם הייתם יכולים לחפש עבודה לפי צורך ולא רק לפי סוג העבודה? למשל: אם אתם רוצים עבודה שניתן לעבוד בה מהים, או עבודה שמשלבת חו”ל – הכל על פי הצורך שלכם? בשינוי הקרוב שעומד להתרחש בלינקדאין זה עומד לקרות. כמו שניתן לראות בתמונה הבאה, קטגוריות הדרושים של לינקדאין יחלקו את התפקידים השונים במקצועות שאתם מחפשים בהם עבודה לסגמנטים שונים, תוך התאמה למגמות בשוק (לדוגמה: תקופת הקורונה) וזאת כדי לעזור לעובדים לחפש את העבודה שהם ירגישו בה בנוח. מעבר לכך, זה כיף לגלות הזדמנויות עבודה חדשות כל הזמן ולהבין שהגבולות לא באמת קיימים.
קבלו יותר חשיפה למוצרים שלכם
לינקדאין אינה מתאימה לכולם, אך יש לא מעט עסקים שעבורם – לפרסם ולעדכן על מוצרים חדשים יכול להוות את הפתח לצמיחת מספר הלקוחות שלהם, על אחת כמה וכמה אם רואים אותם במיקום בולט בחיפושים. זו בדיוק המטרה של השינוי הקרוב בלינקדאין: הפלטפורמה גם תוסיף מסנני קטגוריות חדשים לרישומי המוצרים שלה באפליקציה, מה שיספק חשיפה נוספת לעסקים המעוניינים להוסיף את המוצרים שלהם באפליקציה. בין היתר, הסיבה שלינקדאין עושה את זה היא כדי להגדיל את משך השימוש באפליקציה – שזו לכשעצמה מטרה ששמו לעצמה כמעט כל הרשתות החברתיות כדי להגדיל את רווחיהן בשורה התחתונה.
אלו רק חלק מהשינויים שלינקדאין מתכננת להשיק ב-2023, כשהיא ממשיכה לבנות על מעמדה כרשת חברתית מקצועית, ממוקדת שיחות עסקיות ומשמשת כמקום שאנשים מגיעים אליו כדי למצוא הזדמנויות עסקיות ותעסוקתיות מעניינות.