לינקדאין נהנית מהכנסה שנתית של 3.44 מיליארד דולר וזאת תודות לרמות שיא של מעורבות משתמשים. הפעילות ברשת עלו ב-22% ברבעון, מה שמדגיש את העלייה המתמדת שנמשכת כבר שמונה רבעונים ברציפות.
810 מיליון חברים
לינקדאין לא שיתפה במידע ספציפי על סך החברים בלינקדאין אך היא כן הצביעה על גידול של 22% בכמות המפגשים שנוצרו בתוך הפלטפורמה (גדילה זהה לפעילות ברשת). מיקרוסופט אומרת כי העוצמה של ההכנסות שלה היא תוצאה של ביקוש מוגבר להצעות הטאלנט שלה וזאת בהתאם לשוק העבודה החזק.
ה-Marketing Solutions מספק ביצועים טובים כשיותר עסקים מנצלים את המעורבות המוגברת ברשת. לינקדאין מתכוונת להתמקד ברבעון הקרוב בהוספת כלים שיעזרו ליוצרים ולגולשים למקסם את ההזדמנויות שלהם.
העבודה מהבית השפיעה לחיוב על לינקדאין
המעבר לעבודה מהבית האיץ את השימוש בלינקדאין אשר מספקת לעובדים הזדמנויות חדשות. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להציג את היכולות המקצועיות שלהם ובמקביל עוזרת למעסיקים למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבור תפקידים שונים וזאת באמצעות כלי משאבי האנוש המתפתח.
לינקדאין הוסיפה אפשרויות חדשות לניתוח ווידאו פרופיל וזאת יחד עם שיפורים נוספים עבור רישומי שירותים לפרילנסרים. בנוסף, היא השיקה לאחרונה את הכלי ‘Career Pathfinder’ שמדגיש את המיומנויות ואת ההזדמנויות של ההכשרה. הכלי משיג תובנות מקצועיות שעוזר למשתמשים.
פלטפורמה לקידום הקריירה
השימוש בלינקדאין, התקופה האחרונה והכלי החדשים עשויים להפוך אותה לפלטפורמה המשמעותית ביותר לאלו שרוצים לקדם את הקריירה שלהם. הכלים החדשים מבטיחים זרימה קבועה של תוכן ייחודי ודרך כך להוביל להמשך הצמיחה שלה.
הגיבוי של מיקרוסופט בלינקדאין הולך ומתגבר כשהראשונה מאפשרת לפלטפורמה להמשיך לצמוח ולהתפתח כשזו כמעט ואינה מחויבת למוצרי החברה, למעט שילוב של מספר מוצרי אופיס. השילוב מסייע למשמשים להשיג יותר מהפלטפורמה כשהם יכולים למזג נתונים. עם זאת, השילוב לא הכרחי ואינו פוגע בהזדמנויות אותן מציעה לינקדאין למשתמשים.
יותר משתמשים = יותר משווקים
דבר אחד ברור, ככל שישנם יותר משתמשים כך ישנה יותר התעניינות מצד המשווקים וזה מנוע הצמיחה הכלכלי האמיתי של הרשת. לינקדאין ממשיכה לפתח עוד פונקציות כשהיא מתכוונת לשפר את יצירת האירועים בשידור חי ולהציע ליוצרים יותר כלים שיאפשרו להם להביא את עצמם לידי ביטוי.
לינקדאין אמנם מיועדת לעסוק בעולם העבודה, אך לאחרונה יותר משווקים מבינים את ההזדמנויות שלה ורואים כי היא יכולה להציע הזדמנויות גדולות יותר, מעבר לטווח ה-B2B.