במטרה להגביר את מאמצי הקידום האורגני בפלטפורמה של לינקדאין, לינקדאין מוסיפה כלים חדשים. בין היתר אפשר יהיה להוסיף המלצות לתכנים, להוסיף מידע על החברה, לאסוף לידים וכן לנהל קשרים עם עמיתים בקלות.
כפי שפורסם ב-SocialMediaToday לינקדאין מוסיפה לשוניות ובהן “החברה שלי” בה אפשר יהיה ליצור רשימות המלצה לתכנים. מעכשיו עסקים יוכלו לשתף פוסטים בקלות ולהגביר את מעורבות העובדים בחברה.
על פי לינקדאין מעכשיו מנהלי עמודים יוכלו ליצור ולשתף תכנים דרך כלי חדש של המלצות (Recommend). הם גם הוסיפו כלי שיאפשר לבצע אנליזה של התוכן ולמדוד את טווח ההשפעה של התכנים ושל העובדים.
מה שטוב ללינקדאין טוב למשתמשים שלה
הכלים החדשים שמוצעים עכשיו לכלל המשתמשים נועדו בתחילה לפלטפורמה עצמה ולעובדים שלה. עתה היא החליטה כי מה שטוב לה טוב גם לכלל המשתמשים. העדכון הנוכחי יאפשר לעסקים וחברות למתג עצמם דרך הפלטפורמה וכל זאת תוך שימוש בפרופילים של עובדי החברה וכשהם מעבירים מסרים הלאה.
הנתונים מצביעים על כך שהסיכוי שהעובדים יהיו מעורבים בפוסטים גבוהה בהרבה (60%) כשאלו מתפרסמים על ידי עמיתים. הסיכוי שהם ישתפו את פוסטים שעולים בחברה הוא פי 14 לעומת פוסטים של מותגים אחרים. הכלים החדשים מעניקים לחברות את האפשרות לפרוץ קדימה.
איסוף לידים, דפי מוצרים וסטורי
לינקדאין מציגה כלים חדשים לרבות אפשרות לאסוף לידים בקלות ובחינם. מהיום כשמשתמש ילחץ על אחד מהמוצרים, פרטי הלינקדאין שלו יופיעו באופן אוטומטי, בלי להזמין את הפרטים האישיים.
תוספת חשובה באה לידי ביטוי בדפי המוצר ומעכשיו חברות ועסקים יכולים להציג רשימה של מוצרים ושירותים שהם מציעים. כל זאת בדף החברה עם אפשרות כמובן לקדם את השירותים הללו. כדאי לדעת כי אפשרות זו עוד לא זמינה עבור כלל המשתמשים אך מעל 10,000 משתמשים כבר ניצלו אותה.
לינקדאין החלה להשיק בחודש מאי את האפשרות ליצור סטורי. בתחילה היא אפשרה לכמות מצומצמת של משתמשים להשתמש בחידוש אך עכשיו היא אומרת כי האופציה זמינה לכולם. כל השינויים נועדו על מנת שעסקים וחברות יוכלו למקסם את נוכחות המותג וגם כדי למשוך אליה יותר תשומת לב מצד המשתמשים.