מעכשיו מפרסמים בגוגל יכולים להעלות את שיעור ההתאמה המשוער (אחוז הרשימה הניתן לשימוש באמצעות התאמת לקוחות). הצגת נתוני ההתאמה יכולה לסייע בהתאמת הקהל.
כפי שפורסם ב-searchengineland, גוגל ממליצה למפרסמים להעלות רשימת לקוחות ובכך להעלות את שיעורי ההתאמה. הפונקציה זמינה גם עבור רשימות לקוחו שכבר הועלו בעבר ורלוונטית עבור כל הקמפיינים ברשת לרבות: חיפוש, רכישות וצפייה בוידאו.
השפעת שיעור ההתאמה
גוגל ממליצה למפרסמים בגוגל אדס להוסיף כמה שיותר מידע על הלקוחות ובכך להרחיב את מעגל הפרסום שלהם. מפרסמים אשר העלו שני סוגי מידע על הלקוחות הגדילו את הרשימה שלהם בממוצע ב-28%. מפרסמים אשר העלו שלושה סוגי מידע על הלקוחות, הגדילו את הרשימה בממוצע ב-35%.
שמירת ועדכון רשימת הלקוחות יכולה לספק לגוגל מידע בנוגע להגעה לקהל היעד. עם גדילת רשימת הלקוחות גם אחוזי התנועה לאתר וההמרה עולים בכ-17%.
המלצה – לעדכן את רשימת ההתאמות
ההמלצה היא לעדכן את רשימת ההתאמות בתוך גוגל אדס באופן קבוע וזאת כדי לשפר את ביצועי הקמפיינים. עם הכניסה למערכת הפרסום גוגל תציע למפרסמים לרענן את רשימות הלקוחות שלהם.
לפני העדכון האחרון נאלצו מפרסמים להמתין ולראות מה יהיה שיעור ההתאמה של המודעות. עכשיו הם יכולים לראות את המידע והוא זמין לשימוש מידי. הזמינות הגבוהה מאפשרת לשפר את הביצועים תוך זמן קצר מעליית הקמפיין.
עם ביטול “עוגיות” צד שלישי המפרסמים צריכים לפנות עכשיו לנתוני צד ראשון כדי להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. התאמת הלקוחות היא אחת הדרכים בה מפרסמים יכולים להשתמש בנתונים שהלקוחות מוסרים להם. שיעור ההתאמה המיידי הופך את המערכת והפרסום לקלים יותר לשימוש ואת התוצאות לטובות יותר.