הפיד הניסיוני החדש צפוי לכלול פוסטים רגילים, סטוריז ורילס וכל אלו על מסך אחד בזרימה מלאה. הסטוריז יוצגו בסרגל פריימים בתחתית התצוגה ואפשר יהיה להחליק שמאלה כדי לראות את הפריימים השונים כשהסרטונים יקבלו במקום סרגל התקדמות.
דרך אינטואיטיבית לפעול באינסטגרם
השינוי אותו בוחנת אינסטגרם נועד להצגת תוכן כך שכל משתמש יוכל לפעול באופן אינטואיטיבי. המטרה היא להתאים את התצוגה למגמות השימוש המתפתחות ובתוך כך כמובן שישנה הצצה לאופן הפעילות של TikTok. העדכון צפוי לכלול גם שיפור בכל הנוגע לאלגוריתם שאמור להסתמך טוב יותר על התגובות לפוסטים הספציפיים.
אינסטגרם מודעת לכך ש-TikTok השיגה יתרון משמעותי עם קליפים אשר מוצגים זה אחר זה, במסך מלא ושהאלגוריתם בוחן את התגובות, זמן הצפייה, חזרה על הצפייה וכך בוחר אילו תכנים להציג לכל משתמש.
זו הסיבה לכך שהפיד של TikTok ממכר ועל אף שהרילס של אינסטגרם מוצגים באופן דומה, הרשת החברתית עדיין לא הצליחה לפענח את האלגוריתם מספיק כדי לגרום למשתמשים להישאר מחוברים לאורך הזמן שהיא הייתה רוצה.
אינסטגרם מתחילה באב טיפוס
אינסטגרם עדיין לא מיישמת את כל השינויים עליהם היא מתכננת. היא עוד לא מציעה לכולם מסך מלא והאלגוריתם שלה לא נמצא במקום בו היא הייתה כנראה רוצה. עם זאת, נראה כי השינוי צפוי להגיע אל כלל המשתמשים בעתיד הקרוב ולתת למשתמשים חוויה חדשה בכל פורמט תוכן של הרשת החברתית
השינויים אותם מתכננת אינסטגרם מכוונים כולם לעולם הווידאו כשכבר בחודש דצמבר 2021 אמר אדם מוסרי כי המטרה היא לאחד את כל הפורמטים של הווידאו עד לסוף שנת 2022. צעד זה עשוי להקל על המשתמשים ומבחינת אינסטגרם זוהי הדרך להתחרות ב-TikTok.