אינסטגרם עברה שלושה שינויים מרכזיים ולא כל המשתמשים מתלהבים מהשינויים הללו. לקרדשיאנס ולג’נר מעל 686 מיליון עוקבים ומאז אישור של העצומה חתמו עליה יותר מ-70 אלף משתמשים. הדבר גרם לאינסטגרם להגיב ולהסביר את השינויים שהפלטפורמה עוברת.
אינסטגרם מקדמת את השינויים שלה בין אם אנשים אוהבים אותם ובין אם לא
על אף העצומה ברור כי אינסטגרם פועלת לקידום השינויים שלה בין אם המשתמשים שלה מתחברים אליהם ובין אם לא. עכשיו מסביר מוסרי את שלושת השינויים המשמעותיים שנעשו באפליקציה.
שינוי ראשון – פיד המסך המלא
מוסרי מזכיר כי פיד המסך המלא עדיין במצב בדיקה וכי השינוי שנעשה עדיין לא מספיק טוב ובוודאי לא מספיק כדי לזכות בהשקה מלאה עבור כל המשתמשים. אינסטגרם בוחנת את הנושא עם מספר מצומצם של משתמשים בפלטפורמה.
שינוי שני – המעבר לווידאו
על פי מוסרי הווידאו מקבל התחייבות משמעותית יותר מבחינת אינסטגרם. התמונות הן עדיין מהוות את המרכיב העיקרי של האפליקציה. המשתמשים שהביעו את אי שביעות הרצון שלהם ביקשו מהרשת החברתית לחזור להתמקד בפוסטים עם תמונות אך על פי מוסרי, הווידאו מקבל יותר תשומת לב.
שינוי שלישי – המלצות בפיד
המשתמשים שמחו על השינויים של אינסטגרם טוענים כי הם מקבלים יותר פוסטים מומלצים בפיס והיא הפוסטים הם של אנשים ודפים שהם לא עוקבים אחריהם. על אף שהמשתמשים אינם מרוצים מעלייה בפוסטים מומלצים, מוסרי אומר כי אינסטגרם מחויבת להראות למשתמשים יותר תוכן שהם עשויים לאהוב וזו אחת הדרכים היעילות והחשובות לעזור ליוצרים להגיע ליותר אנשים.
המספרים מדברים
אינסטגרם דבקה בהחלטות שלה והיא רוצה למקסם את מעורבות המשתמשים, גם אם הדבר אומר שהיא מאמצת גישות יותר “טיקטוקיות”. לצד הטענות השונות אינסטגרם מסתכלת על המספרים שלה, על הנתונים הסטטיסטיים ועל המעורבות של המשתמשים. היא יודעת האם השינויים באמת פופולאריים או לא, האם הם מניעים את המשתמשים ועל פי מוסרי הם מספרים את “הסיפור האמיתי”.
מוסרי הוסיף כי הרשת עובדת על תהליך חדש אשר יקבע סדר עדיפות לתוכן ויקבע אילו תכנים להציג למשתמשים על סמך מה שהם עוסקים בו. מי שמתעניין יותר בתמונות יראה יותר מהן, מי שנכנס לסטורי ייחשף ליותר ממנו וכו’. למעשה מוסרי אומר כי השינויים אמנם הושפעו מ-TikTok אך הם תוצאה של שינוי התנהגותי והם באים להגדיל את זמן השהות באפליקציה.