בעבר אינסטגרם אפשרה רק לחלק מהיוצרים, שהיא אישרה, לפרסם קישורים ישירים למוצרים ולמותגים. עכשיו היא מרחיבה את האפשרות לכלל המשתמשים. אינסטגרם מזמינה את המשתמשים לתייג מוצרים בפוסטים כשהיא ציינה כי זוהי דרך בה כל אחד יכול לתמוך בעסקים קטנים שאהובים עליו.
גילוי מוצרים באינסטגרם יוביל ליותר עסקאות
השינוי שמציעה אינסטגרם יכול להיות משמעותי הן עבור עסקים קטנים והן עבור מותגים גדולים. ככל שיותר אנשים יתרגלו לתייג את המוצרים האהובים עליהם כך יותר משתמשים יחפשו מוצרים דרך אינסטגרם. זהו הכיוון שהרשת החברתית הולכת אליו כשהיא מנסה לבסס את עצמה במסחר האלקטרוני.
לצד המשתמשים שיוכלו לתייג מוצרים ולפרסם אותם בפיד, בעלי חשבון עסקי או יוצרים יוכלו לתייג את המוצרים גם בסטוריז וכן ב-Reels.
התראה על תיוג מוצרים
השינויים שמציעה אינסטגרם מצביעים על כך שהיא מעוניינת להתקדם אל עבר המסחר האלקטרוני. מעתה בעלי עסקים יוכלו לקבל התראה כאשר אחד מהמוצרים שלהם מתויג בפוסט והם יוכלו לראות את כל התוכן שתויג בפרופיל שלהם.
במקביל, יש לציין כי ניתן יהיה להשתמש בתגי מוצר גם בצורה שלילית וכדי לתמוך במותגים, הם יוכלו לשלוט ולקבוע מי יכול לתייג את המוצרים שלהם וכן להסיר תגיות של פריטים או של המותג, אם ירצו בכך.
קצת נתונים על תיוגים
אינסטגרם אומרת כי למעלה מ-1.6 מיליון משתמשים מתייגים לפחות מוצר אחד בשבוע (בממוצע). הדבר יכול להצביע על כך שההרחבה שמציעה הרשת החברתית תהיה שימושית ומנוצלת על ידי המשתמשים. יתכן שהשינוי יעזור לאינסטגרם לשמור על הרלוונטיות שלה ולעורר עוד עניין בקרב משתמשים קיימים וחדשים.
כרגע, השימוש ב-Reels ובסטוריז פופולארי יותר מאשר הפיד וישנן הערכות שהרשת החברתית תציע למשתמשים לבצע את התיוגים גם בהם. כדי לדעת לאן יתפתחו הדברים וכיצד אינסטגרם תפעל כדי לשמור על הפופולאריות שלה, נצטרך להמשיך לעקוב אחר הפעולות שלה.
תיוג המוצרים בפוסטים שבפיד זמין עכשיו לכל משתמשי אינסטגרם ארה”ב.