אינסטרגם מאשרת: בוחנת את הפיצ׳ר ״פרסום מחדש״

מיטל אור
אינסטגרם בוחנת את תכונת ״פרסום מחדש״ ('Repost') עבור פיד המשתמשים. פונקציה זו תאפשר למשתמשים להגביר את החשיפה לכל פוסט שירצו על ידי שיתוף מחדש באפליקציה. התכונה החדשה יוצאת לדרך אך היא פתוחה כרגע לקבוצה נבחרת של משתמשים.
ריפוסט באינסטגרם

נכון לעכשיו כל המשתמשים יכולים לשתף מחדש את התכנים שלהם בסטוריז וחלק יכולים ליהנות משיתוף מחדש בפיד. התכונה החדשה צפויה לקבל לשונית שתפתח כרטיסייה אשר תכיל את כל הפוסטים החוזרים שהמשתמשים שיתפו בחשבונות שלהם. כרגע לא ברור האם הרשת החברתית תחליט להפיץ את התכונה לכלל המשתמשים והאם היא תסתפק בניסוי בטא בלבד.

תכונת השיתוף מחדש ברשתות החברתיות

הרעיון של יצירת תכונת שיתוף מחדש אינו יוצא דופן. טוויטר מציעה כבר זמן רב פונקציה דומה והיא מאפשרת למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתור עדכונים. טיק טוק יצרה גם כן גרסה משלה לפרסום מחדש כשהיא מאפשרת למשתמשים לשתף תוכן ספציפי ועכשיו אינסטגרם בוחנת תכונה זו.

עד היום משתמשי אינסטגרם יכלו לשתף מחדש תכני סטוריז ואם הם רצו לשתף שוב את אותו התוכן הם יכלו לבצע זאת תוך שימוש של אפליקציות צד שלישי. החיבור לא אופטימלי כמובן והתכונה החדשה צפויה להשאיר את היוצרים בתוך האפליקציה ולחשוף את התוכן שלהם יותר פעמים. תכונת שיתוף מחדש מספקת הזדמנות חשיפה ליוצרי התוכן.

שיתוף מחדש: הטוב והפחות טוב

ברור כי היוצרים רוצים תמיד להגביר את יכולת החשיפה שלהם ולכן אפשר לראות בפיתוח תכונה של שיתוף מחדש צעד חיובי. עם זאת אינסטגרם מציגה למשתמשים תכנים שונים כפי שהאלגוריתם החליט שמתאים להם. שיתוף מחדש של התכנים עשוי להגדיל את החשיפה של התכנים לקהלים קיימים ולקהלים חדשים כשיכול להיות שהאלגוריתם יבחר לחשוף את התוכן לקהל גדול יותר

אפשר לראות את הצדדים החיוביים עם יכולת ״דחיפת״ התוכן על ידי היוצרים אל עבר הפיד הראשי. עם זאת, יכול להיות שהדבר יוביל ליותר תלות באלגוריתם שיבחר את התכנים שהוא מוצא לנכון כמתאימים למשתמשים  ובכך יהפוך את המעקבים אחר היוצרים למיותר, מה שבסופו של דבר עלול להקשות על היוצרים בבניית קהל נאמן והמיתוג העצמי.

לקריאת הידיעה המקורית עליה מבוססת הכתבה

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1445
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
966
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
420
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108194
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102589
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.