נכון לעכשיו כל המשתמשים יכולים לשתף מחדש את התכנים שלהם בסטוריז וחלק יכולים ליהנות משיתוף מחדש בפיד. התכונה החדשה צפויה לקבל לשונית שתפתח כרטיסייה אשר תכיל את כל הפוסטים החוזרים שהמשתמשים שיתפו בחשבונות שלהם. כרגע לא ברור האם הרשת החברתית תחליט להפיץ את התכונה לכלל המשתמשים והאם היא תסתפק בניסוי בטא בלבד.
תכונת השיתוף מחדש ברשתות החברתיות
הרעיון של יצירת תכונת שיתוף מחדש אינו יוצא דופן. טוויטר מציעה כבר זמן רב פונקציה דומה והיא מאפשרת למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתור עדכונים. טיק טוק יצרה גם כן גרסה משלה לפרסום מחדש כשהיא מאפשרת למשתמשים לשתף תוכן ספציפי ועכשיו אינסטגרם בוחנת תכונה זו.
עד היום משתמשי אינסטגרם יכלו לשתף מחדש תכני סטוריז ואם הם רצו לשתף שוב את אותו התוכן הם יכלו לבצע זאת תוך שימוש של אפליקציות צד שלישי. החיבור לא אופטימלי כמובן והתכונה החדשה צפויה להשאיר את היוצרים בתוך האפליקציה ולחשוף את התוכן שלהם יותר פעמים. תכונת שיתוף מחדש מספקת הזדמנות חשיפה ליוצרי התוכן.
שיתוף מחדש: הטוב והפחות טוב
ברור כי היוצרים רוצים תמיד להגביר את יכולת החשיפה שלהם ולכן אפשר לראות בפיתוח תכונה של שיתוף מחדש צעד חיובי. עם זאת אינסטגרם מציגה למשתמשים תכנים שונים כפי שהאלגוריתם החליט שמתאים להם. שיתוף מחדש של התכנים עשוי להגדיל את החשיפה של התכנים לקהלים קיימים ולקהלים חדשים כשיכול להיות שהאלגוריתם יבחר לחשוף את התוכן לקהל גדול יותר
אפשר לראות את הצדדים החיוביים עם יכולת ״דחיפת״ התוכן על ידי היוצרים אל עבר הפיד הראשי. עם זאת, יכול להיות שהדבר יוביל ליותר תלות באלגוריתם שיבחר את התכנים שהוא מוצא לנכון כמתאימים למשתמשים ובכך יהפוך את המעקבים אחר היוצרים למיותר, מה שבסופו של דבר עלול להקשות על היוצרים בבניית קהל נאמן והמיתוג העצמי.