תבנית רילס: אינסטגרם מוסיפה אפשרויות מיוחדות לשיפור הרילס

עומר לייבנזון
יוצרי התוכן יוכלו ליהנות מאפשרויות חדשות ליצירת רילס בעקבות יציאת פיצ'ר חדש: "תבניות רילס" (Reels Templates)
יצירת תבנית לרילנס
מקור: Instagram Blog

מהיום, אפשר לקחת אלמנטים ייחודיים מסרטוני רילס שהצליחו במיוחד ולהתאים אותם אליכם, באמצעות פיצ’ר חדש באפליקציה שיאפשר למשתמשים לבצע חיפוש על קטגוריות שונות, ולמצוא סרטונים ששווה לחקות אותם. הקטגוריות הן: מומלצים (Recommended), טרנדיים (Trending) ותבניות רילס ששמרנו בעבר עבור עצמנו.

איך להשתמש ברילס ככלי שיווקי?

מה שמאפיין את הרילס, ובכלל כל סרטון מסוג “הסרטון הקצר” שתפס תאוצה מדהימה בשנתיים האחרונות, הוא סוג התוכן שהצרכן צמא לצרוך – תוכן פשוט, בלי מילים “מפוצצות”, עם המון אנרגיה, קליל וכיף. תוכן כזה שאפשר לראות בלי כוונה מסוימת תחילה אלא פשוט כזה שכיף להיתקל בו במקרה. הרבה עסקים שמנסים לשווק את עצמם דרך הכלי, מתקשים להעביר את המסר בצורה כזו. אם גם אתם אמרתם לעצמכם משפטים כמו: “העסק שלי מורכב מדי” או “אני לא יכול להסביר את זה פשוט”, הפיצ’ר החדש של אינסטגרם הוא אולי מה שיעזור לכם. האפשרויות הרבות שהוא מציע, למעשה עוזרות לכם לחקות שיטות עבודה של סרטונים שכבר עבדו בנוגע לעסק שלכם.

איך משתמשים בפיצ’ר החדש?

  1. לוחצים על כפתור “צור” בדף הבית
  2. מקליקים על “Reel”
  3. מקליקים על תמונת פתיחת המצלמה
  4. מקישים על “תבנית”
יצירת טמפלייט רילס
מקור: Instagram Blog

יצירת הרילס המושלם מעולם לא הייתה קלה יותר

כמו כל מוצר מוצלח, הדבר החכם ביותר שניתן לעשות הוא להשקיע בו יותר – וזה מה שאינסטגרם עושה. היא שואפת לשפר כל הזמן את חווית המשתמש של יוצרי התוכן.

היא אפילו הכריזה שבנוסף, החוויה תשתפר אף יותר. זה יקרה, לפי דבריהם על ידי הגדלת מספר הפרמטרים שניתן לשלוט עליהם בסרטון. אפשר להגיד שאינסטגרם תהפוך למעין “תכנת עריכה” פשוטה ובסיסית לסרטונים קצרים – כפי שניתן לראות בתמונה.

עריכת רילס
עריכת רילס

הפרמטרים החדשים שיהיה ניתן לשלוט עליהם יהיו:

  1. יהיה ניתן לקחת טקסט שקיים בסרטון המקורי ולשנות אותו
  2. יהיה ניתן לשנות את התזמון של מרכיבי הסרטון, כולל מוזיקה לאורך ציר הזמן
  3. אפקטי AR (מציאות רבודה) יתווספו לסרטונים – נמתין כדי לדעת מה זה אומר

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג אינסטגרם

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1418
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
961
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
417
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108188
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102583
מדיה חברתית
דנה רוזן
83226
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.