אינסטגרם מוסיפה נתוני ניתוח חדשים

מיטל אור
אינסטגרם מוסיפה נתוני ניתוח חדשים כדי לספק תובנת ביצועים נוספים ליוצרים. מעתה היוצרים יוכלו לראות יותר רכיבים דרך ה-Insights שייתן מידע ספציפי על העוקבים וטווח ההגעה של הפוסטים.
אינסטגרם מוסיפה נתונים ניתוח חדשים

יוצרים יוכלו להשתמש בנתונים החדשים כדי לקבל החלטות פרסום ולייעל את התוכן שלהם. אלו המדדים החדשים שמתווספים לתובנות:

  • מעורבות – Accounts engaged יראה את המספר הכולל של המשתמשים שגילו מעורבות בתוכן לאורך תקופה מסוימת.
  • קהל מעורב – Engaged audience יראה נתונים בנוגע לדמוגרפיית המשתמשים המעורבים, בין אם הם עוקבים אחר הפרופיל או לא. בכלל זה ערים ומדינות מובילות, טווח גיל ומין.
  • קהל שהגיע – Reached Audience הנתונים דומים ל”קהל מעורב” ומספקים מידע דמוגרפי על האנשים שנחשפו לפוסטים.

עדכון נוסף של אינסטגרם

כבר בחודש מאי (2021) עדכנה אינסטגרם את כלי ה-Insights כשהיא הוסיפה פרטים בנוגע לסוגי החשבונות אליהם הגיעו היוצרים (עוקבים לעומת לא עוקבים). כמו כן, היא הוסיפה פרטים על פורמטי התוכן הפופולאריים ביותר, אלו שסיפקו לפרופילים את הביצועים הטובים ביותר.

התובנות הדמוגרפיות אשר מתווספות עכשיו ישולבו בנתונים הקודמים ויספקו תצוגה מקיפה של הקהל ואופן המעורבות שלו. הנתונים החדשים יכולים להיות משמעותיים ולהגביר את המעורבות ואת הביצועים. הנתונים יכולים לייעל את אסטרטגיית התוכן, תכנון לוח הזמנים לפרסום ולבנות פרסונה מדויקת יותר לקהל.

הגברת השקיפות

אינסטגרם פועלת להגברת השקיפות מול היוצרים והמותגים. התהליך החדש לשיתוף הנתונים יאפשר ליוצרים לקבל יותר מידע ולהסיק מסקנות בנוגע לפעילות. מבחינת אינסטגרם, כאשר מותג מקדם פוסט ופועל לשיתוף פעולה עם יוצרים, תהיה לו אפשרות לראות את הביצועים כולל טווח הגעה, לייקים, תגובות, שמרות ושיתופים. יוצרים יוכלו למצוא את כל המידע תחת הצגת מודעות ותובנות.

עד כה, שותפים עסקיים לא יכלו לראות את טווח ההגעה או המעורבות ועתה הנתונים יהיו פתוחים כך שגם היוצרים יוכלו לעקוב אחר הביצועים וגם המותגים. אינסטגרם מכניסה את השינויים מוך מטרה לסייע ליוצרים ומותגים לבנות את העסק שלהם.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
834
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
653
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
345
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107867
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102321
מדיה חברתית
דנה רוזן
83159
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.