יוצרים יוכלו להשתמש בנתונים החדשים כדי לקבל החלטות פרסום ולייעל את התוכן שלהם. אלו המדדים החדשים שמתווספים לתובנות:
- מעורבות – Accounts engaged יראה את המספר הכולל של המשתמשים שגילו מעורבות בתוכן לאורך תקופה מסוימת.
- קהל מעורב – Engaged audience יראה נתונים בנוגע לדמוגרפיית המשתמשים המעורבים, בין אם הם עוקבים אחר הפרופיל או לא. בכלל זה ערים ומדינות מובילות, טווח גיל ומין.
- קהל שהגיע – Reached Audience הנתונים דומים ל”קהל מעורב” ומספקים מידע דמוגרפי על האנשים שנחשפו לפוסטים.
עדכון נוסף של אינסטגרם
כבר בחודש מאי (2021) עדכנה אינסטגרם את כלי ה-Insights כשהיא הוסיפה פרטים בנוגע לסוגי החשבונות אליהם הגיעו היוצרים (עוקבים לעומת לא עוקבים). כמו כן, היא הוסיפה פרטים על פורמטי התוכן הפופולאריים ביותר, אלו שסיפקו לפרופילים את הביצועים הטובים ביותר.
התובנות הדמוגרפיות אשר מתווספות עכשיו ישולבו בנתונים הקודמים ויספקו תצוגה מקיפה של הקהל ואופן המעורבות שלו. הנתונים החדשים יכולים להיות משמעותיים ולהגביר את המעורבות ואת הביצועים. הנתונים יכולים לייעל את אסטרטגיית התוכן, תכנון לוח הזמנים לפרסום ולבנות פרסונה מדויקת יותר לקהל.
הגברת השקיפות
אינסטגרם פועלת להגברת השקיפות מול היוצרים והמותגים. התהליך החדש לשיתוף הנתונים יאפשר ליוצרים לקבל יותר מידע ולהסיק מסקנות בנוגע לפעילות. מבחינת אינסטגרם, כאשר מותג מקדם פוסט ופועל לשיתוף פעולה עם יוצרים, תהיה לו אפשרות לראות את הביצועים כולל טווח הגעה, לייקים, תגובות, שמרות ושיתופים. יוצרים יוכלו למצוא את כל המידע תחת הצגת מודעות ותובנות.
עד כה, שותפים עסקיים לא יכלו לראות את טווח ההגעה או המעורבות ועתה הנתונים יהיו פתוחים כך שגם היוצרים יוכלו לעקוב אחר הביצועים וגם המותגים. אינסטגרם מכניסה את השינויים מוך מטרה לסייע ליוצרים ומותגים לבנות את העסק שלהם.