הרשת החברתית תארח מגוון שידורים שמטרתם לקדם קניות במהלך החודשים האחרונים של השנה, חודשי הקניות החמים ביותר. בכלל זה גם שידורים חיים אינטראקטיביים וכל זאת החל מהשבוע הקרוב.
האירועים הצפויים בחודש הקרוב
על פי אינסטגרם, בימי שישי של נובמבר תצא סדרת #BuyBlack Live Shopping. בין הימים 15-5 לחודש הרשת תארח סדרת פופ-אפ לחגים. על פי אינסטגרם, המטרה היא להביא את הקסם של שוק החגים אל המרחב הדיגיטלי, בלי לקום מהספה. בנוסף לכך תארח אינסטגרם משפיענים כשהיא תציג גם חלון ראווה חדש.
אינסטגרם משיקה מדריכי מתנות חדשים על פי קטגוריות מחירים בלשונית החנות. המשתמשים יוכלו לקבל רעיונות בטווחי מחירים משתנים (עד 250$). הצוות של אינסטגרם שופ ישתף טיפים חדשים, ידבר על טרנדים וייתן המלצות מרכזיות. כל התכונות החדשות יהיו נגישות על ידי “בחירות חג” (Holiday Picks) בכרטיסיית החנות באפליקציה.
אינסטגרם מסייעת גם לקמעונאים במיקסום המכירות לקראת החגים כשהיא מציעה 20% הנחה על רכישה ראשונה של המשתמשים באפליקציה. כמו כן היא מציעה משלוחים חינם על הרכישות כחלק מהשירות.
כיצד התהליך יעבוד מבחינת הסוחרים?
אין כל ספק שהרשתות החברתיות רוצות לקדם את חודש הקניות. פייסבוק הודיעה לסוחרים כי הם יכולים להעניק זיכוי בסך 15$ על הרכישה כשהיא תחזיר זאת בשלב התשלום. הדבר יכול להוות פיתוי משמעותי ולייצר יותר המרות ישירות מפייסבוק ואינסטגרם בתקופת החגים.
בסין השידורים החיים אשר מתמקדים בקניות כבר הפכו למרכיב מרכזי במסחר האלקטרוני. שם מדובר על תעשייה אשר צפויה לעמוד על 423 מיליארד דולר עד לשנת 2023. זו הסיבה שפינטרסט, טיק טוק, יוטיוב ואינסטגרם מתחברים למגמה.
כל פלטפורמה מבצעת התאמה אישית לשידורי הקניות כשהיא נהנית ממעורבות גבוהה בשידורים החיים ומנצלת את תקופת המגיפה בה פחות אנשים יוצאים מהבית. חג המולד של שנת 2021 יכול להוות נקודת מפנה בהתנהגות הצרכנים ואינסטגרם רוצה לקחת חלק בשינוי.