הנתונים האחרונים מצביע על בועת NFT ובאופן טבעי, Meta רוצה לקחת חלק בטרנד החדש. לשם כך היא מתחילה להשיק תכונות ראוות NFT. אינסטגרם עובדת על הפיתוח כבר זמן מה ועתה היא מוציאה שחרור ראשוני של התצוגה.
אינסטגרם עושה בחינה ראשונית עם יוצרים נבחרים
אינסטגרם מבצעת בדיקה ראשונית לתכונות ה-NFT עם יוצרים שנבחרו בארה”ב. התהליך יכלול אינטגרציות עבור Ethereum ו-Polygon וזאת עם תמיכה נוספת עבור Flow ו-Solana שצפויה לעלות בקרוב. בעלי NFT יוכלו לחבר את חשבונות מסוג Rainbow, Trust Wallet ו- MetaMask וכך לאמת את הבעלות שלהם על ה-NFT.
המשתמשים יוכלו להציג את ה-NFT שלהם בפיד האינסטגרם הראשי, בתוך הסטוריז ואפילו בהודעות. לחשבונות המשתמשים בעלי ה-NFT תתווסף לשונית עם סימון משושה וזאת כדי לציין כי הם משתמשי NFT מאומתים.
הצגת ומכירת NFT
אינסטגרם התחילה את תהליך הפיתוח של התכונות החדשות כבר בחודש יוני, 2021 ועתה אפשר לראות כיצד ייראה ההצגה ברחבי הרשת החברתית. המטרה שלה היא לאפשר ליוצרים להציג את היצירות שלהם ולהקל על מכירת NFT. בסופו של דבר ישנה כוונה להתמזג בשוק המוצרים הדיגיטליים באופן נרחב.
מנכ”ל Meta, מארק צוקרברג, דיבר על הפוטנציאל של ה-NFT ועל התפקיד שיהיה למוצרים הדיגיטליים בעולם ה-Metaverse. בסופו של דבר אפילו הבגדים שאנשים יבחרו לאווטר הדיגיטלי שלהם יוכלו להיות מוטבעי NFT ובכך לקבל זהות דיגיטלית ייחודית.
מטרנד לפעילות מעשית
ה-NFT נכנס לעולמנו כמו רוח סערה והטרנד שנהנה מעלייה מטאורית נמצא כבר זמן רב בירידה מתמדת. דיווחים מצביעים על ירידות של עשרות אחוזים במכירות אך חובבי ה-NFT מטילים ספק בכך ומאמינים כי המגמה תשתנה שוב.
כניסתה של Meta לעולם ה-NFT מתבססת על הפוטנציאל הרחב ולא רק למבול הראשוני של אלו שניסו להרוויח הרבה כסף ומיד. יתכן כי הפרויקט של Meta אשר יוצא לדרך באינסטגרם יביא לתצוגות חדשות וכמובן, ישמש את עולם המציאות הרבודה בסיפורי האינסטגרם ובפייסבוק.