אינסטגרם עובדת על כלי AI חדשים לעבור יוצרי תוכן

עומר לייבנזון
אינסטגרם תוציא לאור כמה כלי עזר מדהימים ליוצרי תוכן מבוססי AI, שיעזרו לבצע פונקציות בסיסיות בפחות זמן.
כלי בינה מלאכותית ליוצרי תוכן

בהמשך לשינויים האחרונים שמטא עובדת עליהם בשנה האחרונה, המבוססים על שימוש בבינה מלאכותית, בקרוב עומדים לצאת שינויים חדשים. אולם, בניגוד לרוב השינויים שיצאו עד עכשיו יש תוספת חדשה ומרעננת: השינויים הללו נוצרו לשימוש ישיר של יוצרי התוכן.

מה זה אומר? שבכל הכלים החדשים, יוצרי תוכן יכולים להשתמש בבינה המלאכותית כדי ליצור תוכן טוב יותר – לסטורי, לפוסטים ואפילו לצ’אט. אז קדימה, בואו נראה מהם השינויים החדשים ואיך הם ת’כלס עוזרים לנו!

מדבקות מבוססות בינה מלאכותית

כבר במאי אינסטגרם התחילה לנתח את הרעיון המיוחד, של יצירת מדבקות מותאמות אישית – על פי הסבר מילולי של המשתמש. המשמעות היא שלא נצטרך יותר לחפש את המדבקה שאנחנו רוצים בתוך אוסף אינסופי של מדבקות; אלא, שנוכל לעשות זאת בכתיבה של כמה מילים, והמערכת מבוססת ה-AI כבר תדאג לנו לפלט מתאים שייצור מעורבות עם הגולשים.

סטיקרים מבוססי בינה מלאכותית
מקור: Social Media Today

כלי עריכה חזותיים

בהמשך לתוספת הקודמת, יש עוד תוספת נחמדה: אפשר גם לערוך חלקים מהסטורי באמצעות הוראות שייכתבו ב-AI. יש שני אלמנטים שמסייעים לעשות את זה: הכלי הראשון הוא “מברשת AI” שיעזור להחליף חלקים מסוימים בתמונה, באמצעות AI. הכלי השני הוא “עצב מחדש” – שנועד כדי לקחת חלקים מהתמונה ולעצב אותם מחדש רק לפי פקודת טקסט.

תקציר הודעות ה-DM

יוצרי תוכן, ובמיוחד כאלו שש להם הרבה עוקבים, פעמים רבות מוצאים את עצמם מוצפים בהודעות רבות מהעוקבים, ומבזבזים זמן רב על קריאה של כולם. הכלי הזה ייצור מעין תקציר של ההודעות האחרונות, ויאפשר סריקה מהירה יותר של עיקרי הדברים. עדיין קיימת חוסר ודאות די גבוהה בנוגע ליכולת של הכלי הזה לסייע לעוקבים במידה רבה, משום שלא תמיד ה-DM יבין את קונטקסט ההודעה כמו שאדם מבין אותה – ולצד זה, הודעות רבות מגיעות כתגובה לסטורי או לפוסט שפרסמנו (או שיחה עם אותו אדם במציאות), דבר שיהיה יותר קשה לעקוב אחריו. עם זאת, זה צעד ראשוני שכנראה יתפתח לכיוונים מעניינים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
857
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
660
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
348
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107882
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102335
מדיה חברתית
דנה רוזן
83162
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.