בהמשך לשינויים האחרונים שמטא עובדת עליהם בשנה האחרונה, המבוססים על שימוש בבינה מלאכותית, בקרוב עומדים לצאת שינויים חדשים. אולם, בניגוד לרוב השינויים שיצאו עד עכשיו יש תוספת חדשה ומרעננת: השינויים הללו נוצרו לשימוש ישיר של יוצרי התוכן.
מה זה אומר? שבכל הכלים החדשים, יוצרי תוכן יכולים להשתמש בבינה המלאכותית כדי ליצור תוכן טוב יותר – לסטורי, לפוסטים ואפילו לצ’אט. אז קדימה, בואו נראה מהם השינויים החדשים ואיך הם ת’כלס עוזרים לנו!
מדבקות מבוססות בינה מלאכותית
כבר במאי אינסטגרם התחילה לנתח את הרעיון המיוחד, של יצירת מדבקות מותאמות אישית – על פי הסבר מילולי של המשתמש. המשמעות היא שלא נצטרך יותר לחפש את המדבקה שאנחנו רוצים בתוך אוסף אינסופי של מדבקות; אלא, שנוכל לעשות זאת בכתיבה של כמה מילים, והמערכת מבוססת ה-AI כבר תדאג לנו לפלט מתאים שייצור מעורבות עם הגולשים.
כלי עריכה חזותיים
בהמשך לתוספת הקודמת, יש עוד תוספת נחמדה: אפשר גם לערוך חלקים מהסטורי באמצעות הוראות שייכתבו ב-AI. יש שני אלמנטים שמסייעים לעשות את זה: הכלי הראשון הוא “מברשת AI” שיעזור להחליף חלקים מסוימים בתמונה, באמצעות AI. הכלי השני הוא “עצב מחדש” – שנועד כדי לקחת חלקים מהתמונה ולעצב אותם מחדש רק לפי פקודת טקסט.
תקציר הודעות ה-DM
יוצרי תוכן, ובמיוחד כאלו שש להם הרבה עוקבים, פעמים רבות מוצאים את עצמם מוצפים בהודעות רבות מהעוקבים, ומבזבזים זמן רב על קריאה של כולם. הכלי הזה ייצור מעין תקציר של ההודעות האחרונות, ויאפשר סריקה מהירה יותר של עיקרי הדברים. עדיין קיימת חוסר ודאות די גבוהה בנוגע ליכולת של הכלי הזה לסייע לעוקבים במידה רבה, משום שלא תמיד ה-DM יבין את קונטקסט ההודעה כמו שאדם מבין אותה – ולצד זה, הודעות רבות מגיעות כתגובה לסטורי או לפוסט שפרסמנו (או שיחה עם אותו אדם במציאות), דבר שיהיה יותר קשה לעקוב אחריו. עם זאת, זה צעד ראשוני שכנראה יתפתח לכיוונים מעניינים.