כפי שפורסם בחשבון הטוויטר של וישל שאח (סמנכ”ל פיתוח מוצר של אינסטגרם), משווקים אשר עושים שימוש באינסטגרם יכולים ליהנות עתה ממעקב אחר נתוני Instagram Insights למשך תקופה ארוכה פי שתיים מכפי שהיה נהוג עד כה.
כלי התובנות של אינסטגרם
הרשת החברתית הוסיפה כלי חדש, IG Insights, כך שמשתמשים יוכלו להיכנס אליו ולהגדיר את טווח התאריכים הרלוונטי לבחינת התובנות. האפשרויות קיימות בטווחי תאריכים בחלק העליון של המסך וכך המשווקים יכולים למדוד את התוצאות שלהם על ידי הגדרת הזמן הרלוונטי. בקרוב אפשר יהיה להתאים פרק זמן עבור המדדים המוצגים.
על פי אינסטגרם, ההכפלה של פרק הזמן היא ההתחלה והמשתמשים צפויים ליהנות בעתיד הקרוב מבחינת התובנות לאורך 90 הימים האחרונים. העדכון יסתמך על משוב שיתקבל מהמשתמשים והרשת תשתף יותר תובנות בהמשך.
תובנות רשמיות דרך אינסטגרם
היום המשתמשים יכולים לבחור בכלים חיצוניים שונים אשר מאפשרים להם לקבל מידע על הפעילות שלהם, מעבר לשלושים הימים האחרונים. מעתה, כל התובנות יהיו רשמיות של הרשת וככל הנראה יהיו גם מדויקות יותר. זמינות המידע תוביל לשיפור הביצועים לאורך הזמן ותקל על המשווקים ברשת.
המידע שמספקת הרשת החברתית למשתמשים יכול להיות משמעותי בקביעת אסטרטגיית פעילות. זהו רק שינוי התחלתי וככל הנראה אותן התובנות יגיעו בסופו של דבר גם לאפליקציית Studio Creator בה משתמשים משווקים רבים ככלי ניהול עיקרי לפייסבוק ואינסטגרם.
כרגע, Studio Creator מספק גישה לתובנות אינסטגרם אך הוא מוגבל ל-30 יום. ברגע שאלו יורחבו ל-60 ואף 90 יום, המשתמשים ייהנו מדרכים נוספות לניהול הביצועים בפייסבוק ובאינסטגרם וכל זאת ממקום אחד. אין כל ספק כי יותר נתונים הם תמיד יותר טובים ויותר נתוני אינסטגרם יאפשרו למשווקים לנצל את הפלטפורמה בצורה הטובה ביותר.