אינסטגרם מעודדת מעורבות עם אפשרות להגיב בתוך “ערוצי השידור”

עומר לייבנזון
אינסטגרם משדרגת את ערוצי השידור ומאפשרת תגובות, המהוות הזדמנות חדשה לאינטראקציה ישירה עם העוקבים שלכם.
תגובות בשידורים באינסטגרם

בהמשך למגמת היחס האישי שהעוקבים מקבלים מיוצרי התוכן באינסטגרם, וליציאת פיצ’רים חדשים כמו מפת החברים, אינסטגרם שוב מפתיעה עם חידוש שיוצר חיבור קרוב עם הקהילה. הפיצ’ר החדש מאפשר למשתמשים להגיב בתוך ערוצי השידור – מהלך שיהפוך את האינטרקציה בין יוצרי התוכן למנויים שלהם לאישית הרבה יותר. עד כה, ערוצי השידור נועדו רק לעדכונים חד-כיווניים מהיוצרים למנויים, אך כעת מנויים יכולים להוסיף תגובות ולפתוח דיונים ישירים סביב הודעות.

מה שמעניין כאן הוא שהתגובות לא יוצגו בפיד המרכזי של הערוץ, אלא רק כשתלחצו על ההודעה הספציפית – מה ששומר על המבנה ה”נקי” של הערוץ המרכזי, ובמקביל מאפשר שיח עמוק יותר סביב כל פוסט ועדכון.

אפשרות חדשה להגיב בשידורים באינסטגרם
כדי להגיע לתגובות, צריך ללחוץ על ההודעה | מקור: thatalliemason@ ב-Threads

חזקו את המעורבות עם המותג שלכם

למעשה, כל איש שיווק/יוצר תוכן יכול לנצל את האפשרות הזו כדי לחזק את המעורבות של הקהל עם המותג. עם הכלי החדש, תוכלו לפתוח דיונים ולהגיב ישירות למנויים על נושאים שעולים מתוך הפוסטים – מה שמוסיף עוד רובד של תחושת אינטימיות וקהילתיות. יותר מזה, אינסטגרם מציינת שיותר ויותר מעורבות מתרחשת בהודעות הפרטיות (DMs) לאחרונה, והחידוש הזה הוא רק עוד נדבך באסטרטגיה של החברה לחזק את הקשר עם הקהל דווקא בפורמט הזה.

עבור אנשי שיווק, מדובר בכלי נוסף שיעזור לשמר ולחזק את הנאמנות של הקהל, תוך שמירה על תכנים ממוקדים ומסרים ברורים. עם ערוצי שידור שמשלבים עדכונים עם אפשרות לשיח ישיר, כל מותג יכול לקדם מוצרים, רעיונות ואפילו קמפיינים תוך שהם מאזינים לפידבק מהיר וממוקד.

הדיון לא הופך לגולת הכותרת – אלא מופיע כאופציה

אחד היתרונות בהוספת הפיצ’ר, הוא שלמרות הוספת התגובות הפיד המרכזי עדיין נשאר ממוקד בעדכונים של יוצרי הערוץ, והתגובות נשמרות בתוך כל הודעה ספציפית. זה מאפשר ליוצרי תוכן לפתוח דיונים סביב נושאים שהם מעוניינים לקדם, מבלי שהתגובות יפגעו במבנה הממוקד של הערוץ. עם זאת, כל מנוי יכול לגשת ולהגיב לפי תחום העניין שלו, כך שהערוץ משלב בין פלטפורמת שידור לדיונים ממוקדים בתוך מסגרת מסודרת.

צעד נוסף בהתאמת החוויה למשתמשים

בזמן שאינסטגרם ממשיכה לשלב אלמנטים המזכירים את טיקטוק כמו סרטוני הרילס, היא לא שוכחת את הייחודיות שלה: חיזוק הקשר האישי עם הקהל בתוך הודעות פרטיות. החידוש הזה הוא בדיוק מה שאינסטגרם מחפשת – שימור החיבור החברתי לצד פיד וידאו דינמי, והכול במרחב שבו המותג שומר על קשר ישיר ומעורב יותר עם הקהילה שלו.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
33
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
72
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
88
קידום אתרים
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
107081
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101722
מדיה חברתית
דנה רוזן
82929
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.