אינסטגרם מציגה “פיד רילס פרטי”: הכירו את Blend

עומר לייבנזון
אינסטגרם בוחנת פיצ'ר חדש בשם "Blend" שיאפשר למשתמשים ליצור פיד פרטי, בו יוכלו לשתף רילס עם חברים קרובים.
blend בלנד אינסטגרם
מקור: Social Media Today

הרשת החברתית הפופולרית, אינסטגרם, בוחנת פיצ’ר חדש לשיתוף תכנים בין חברים. הפיצ’ר שייקרא Blend יאפשר לגולשים ליצור פיד פרטי עם חבריהם, ובו סרטוני Reels. הסרטונים שיופיעו בפיד ייבחרו על-סמך סרטונים שהחברים משתפים ביניהם לאורך זמן, ועל סמך תחומי העניין שלהם. אז איך הפיצ’ר החדש צפוי להשפיע של אנשי השיווק, אם בכלל? בואו נצלול פנימה.

שיתוף תכנים באופן אישי יותר – העתיד של אינסטגרם?

משתמשים רבים באינסטגרם מעדיפים לשתף תכנים באופן פרטי, ולא באופן פומבי. התייחסות לכך קיבלנו כבר בשנת 2022, כשאדם מוסרי העומד בראש אינסטגרם צייץ כי “חברים משתפים ביניהם סטוריז בהודעות פרטיות, הרבה יותר מאשר בפיד הציבורי שלהם”. מתוך ההבנה הזאת, אינסטגרם קידמה מספר דרכים לשיתוף תכנים באופן פרטי, כולל “אינסטגרם נוטס“, ערוצי שידור בין יוצרים לקהל שלהם, וכמובן הפיצ’ר “Close friends” – שמאפשר פרסום תכנים למעגל החברים הקרוב בלבד.

https://twitter.com/alex193a/status/1773268623219396714

בלנד – טרנד חולף, או שינוי מהותי?

Blend יהיה נגיש רק למשתמשים שהוזמנו אליו, והוא יאפשר לשתף תכנים בצורה אישית ואינטימית. בעזרת הכלי החדש מותגים ואנשי שיווק יוכלו להגיע אל קהל יעד ספציפי, ולעשות זאת בצורה יעילה יותר. שימוש נכון בפיצ’ר יכול להגביר את מעורבות המשתמשים, וכדאי לבחון שימושים יצירתיים שלו – כמו שימוש בממים הומוריסטיים ותכנים אחרים שיעודדו שיתוף פרטי בין חברים. מאידך, קיימת האפשרות שהפיצ’ר החדש לא יתפוס כפי שמקווים באינסטגרם, וייגנז עם הזמן. נכון לכתיבת שורות האלו, הפיצ’ר טרם הושק לשימוש רחב והוא עדיין עובד במתכונת ניסיונית, כך שכדאי לעקוב אחר ההתפתחויות.

בתור אנשי שיווק, הפיצ’ר החדש עשוי לספק כלי נוסף לתקשורת אישית יותר עם קהלי היעד שלנו, ובכך לגרום לתחושה של יחס אישי יותר עם עוקבים מפלח מסוים. זה די דומה לצורת התקשורת שאנחנו כבר מכירים מרשימות תפוצה במייל, ניהול קהילות או קבוצות ווטסאפ המבוססות על נושא מסוים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1333
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
923
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108149
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102554
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.