Linkedin משפרת את תוצאות החיפוש

מיטל אור
לינקדאין משנה את ארכיטקטורת חיפוש הפוסטים במטרה להציע תוצאות רלוונטיות במהירות וכל זאת בתוך ממשק משתמש פשוט לתפעול.
Linkedin משפרת את תוצאות החיפוש

הפלטפורמה פירטה את תהליך פיתוח הארכיטקטורה של המערכת החדשה. בעבר תוצאות החיפוש של הפוסטים היו תוצר של שני אינדקסים. האחד יועד לפוסטים בפיד הראשי של לינקדאין והשני יועד למאמרים ועתה היא מבצעת שינויים שישפיעו על המשתמשים בפלטפורמה. 

תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר

המטרה של לינקדאין היא להציע למשתמשים תוצאות חיפוש רלוונטיות וכל זאת בממשק מהיר ואינטואיטיבי. לצורך בחירת התוצאות המערכת תביא בחשבון את השיקולים הבאים:

  • רלוונטיות הפוסט לחיפוש
  • איכות הפוסט
  • התאמה אישית
  • כוונת המשתמש
  • מעורבות בפוסט
  • עדכניות 

המערכת החדשה תספק תוצאות ממקורות שונים כשהיא מתכוונת להשתמש במספר טכניקות לשם כך. הפלטפורמה שמה לעצמה למטרה לעמוד ביעדים של רלוונטיות וגיוון. לשם כך היא הוציאה דירוגים אנושיים מהתוצאות לטובת ריכוז המאמצים במערכת שתתייחס לנתונים שיאפשרו לה להתמקד בסף איכות.

השוואה בין המערכת החדשה למערכת הישנה

המערכת החדשה של לינקדאין מופעלת על ידי AI והיא מציעה שיפורים לעומת המערכת הקודמת כשהדגש הוא על הנקודות הבאות:

  • רלוונטיות – המטרה של לינקדאין היא להציע תוכן מותאם אישית תוך דגש על תחומי עניין אישיים ושל זיקת החברים.
  • גיוון – הרחבה של אפשרויות החשיפה לתכנים ויראליים עבור שאילתות פופולאריות והפחתה של תוכן משוכפל.
  • דירוג – המערכת משתמשת בנתוני מטא הקשורים לאינדקס של הפוסט וקובעת את הדירוג על ידי מספר פרמטרים.
  • ניווט – ממשק חדש יאפשר למשתמשים לנווט בקלות בפלטפורמה כולל חיפוש פוסטים של משתמשים מסוימים, פוסטים תואמים לשאילתות מסוימות, לפוסטים שנצפו לאחרונה ועוד.

עליה של 20% בשביעות הרצון

לינקדאין בחנה את שביעות הרצון מהמערכת החדשה ולדבריה ישנה עליה של 20% במשוב החיובי. התוצאות הרלוונטיות לשאילתה הובילו לשיפור מצטבר של שיעור הקליקים ביותר מ-10%. המגוון הגדול של הפוסטים, המיקום הגיאוגרפי והשפה המועדפת, הובילו לעליה של 20% בהעברת הודעות ברשת.

לצד הצגת תוצאות רלוונטיות עבור המשתמשים השינוי הוביל לצמצום זמן קבלת תוצאות החיפוש באופן משמעותי כשהדבר מתבטא במכשירי אנדרואיד, SOi ודסקטופ. החברה שיתפה כי היא מתכננת להמשיך לבצע עדכונים ובכלל זה הטמעת עיבוד שפה, הצגת תוצאות עדכניות והרחבת יכולת הבנת מסמכים במטרה לתת מענה לתכני מולטימדיה.

 

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
841
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
655
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
345
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107868
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102322
מדיה חברתית
דנה רוזן
83159
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.