בכל חודש, גוגל אחראית למאות מיליוני ביקורים באתר ושיחות טלפון שמגיעים לבתי מלון ברחבי העולם. מדובר בנתח רב של תנועה, ומציאת מלון בגוגל כבר מזמן הפכה לסטנדרט – עד כדי כך שישנם מטיילים רבים אשר מבצעים את הבחירה במקום הלינה שלהם רק על סמך גוגל.
לאחרונה, גוגל ביצעה מספר שינויים כדי לעזור למלונות לשפר את השקיפות שלהם אל מול המתעניינים, ולעזור להם לקבל החלטה מושכלת לגבי מקום הלינה שלהם במהלך הטיול. לאחרונה היא פרסמה מאמר ובו היא מציגה 3 דרכים בהן בעלי מלונות יכולים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם.
מעתה ניתן לעדכן מחירים ותפוסה בזמן אמת
בעקבות העדכון החדש שבוצע לאחרונה, עכשיו גוגל מספקת את מחירי המלונות ואת זמינותם כבר בראש תוצאות החיפוש באופן כזה שהם מתעדכנים 24/7. מדובר בשינוי פשוט אך משמעותי וחשוב במיוחד עבור מטיילים שרוצים להבין במהירות אילו מלונות עשויים לקבל אותם, ובאיזה תעריף כאשר הם חוקרים את האפשרויות שלהם.
כדי לשמור שהמחירים שלכם והתפוסה מעודכנים בפרופיל העסקי בגוגל, הם ממליצים להשתמש ב-API או ספק קישוריות של צד שלישי על מנת שהתהליך יהיה קל, מהיר ויתעדכן אוטומטית. אך גם אם אין לכם את האפשרות לפעול כך, תוכלו לעדכן את התעריפים די בקלות באמצעות עורך תעריפי המלונות החדש בפרופיל העסקי בגוגל.
לא מזמן גוגל השיקה גם את “קישורי ההזמנה החינמיים” (Free Booking Links) כדי להתפרסם בשוק – פתרון המאפשר לבעלי מלונות לקבל יותר טראפיק לאתר שלהם, מבלי לשלם לגוגל בתמורה לכך.
כך תבלטו עם הפרופיל העסקי שלכם בגוגל
אחד הדברים שגוגל נותנת עליהם את הדגש הוא הנושא של עדכון פרטים ב-Google My Business. בגדול, ככל שתספקו יותר פרטים עדכניים על העסק שלכם, וככל שתהיו יותר שקופים עם הקונה – כך גוגל יעדיף לקדם אתכם יותר על פני המתחרים שלכם.
כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את המידע העדכני ביותר על המלון שלכם, תוכלו לבצע פעולות כמו שיתוף תמונות וסרטונים משקפים של המלון שלכם, רשמו האם יש Wi-Fi בחינם או חניה בחינם והציגו אישורים אקולוגיים, אישורים בטיחותיים ועוד אם יש כאלו ברשותכם.
מודעות ממומנות למלונות: הדרך לקבל הרבה תנועה בבת אחת
בנוסף לשירותים החינמיים, גוגל מציעה גם מודעות ממומנות למלונות (Hotel Ads). מודעות אלו יכולות להופיע ב’גוגל מפות’ ובתוצאות חיפוש, מה שמעניק לכם הזדמנות נוספת לגייס יותר לקוחות. הם גם מתאימים במיוחד לקידום נכסים ספציפיים כאשר המשתמשים מחפשים לינה באזור מסוים.
כל הכלים הללו הם חלק מהמחויבות של גוגל לעזור לכם כבעלי מלונות להתעדכן בשוק המשתנה.