גוגל טרנדס מציגה עיצוב חדש לחוויית משתמש טובה יותר

עומר לייבנזון
גוגל טרנדס מתחדשת בעיצוב ופיצ׳רים: מסנני נושאים חדשים, תכונות משופרות של נגישות והכללה, וסרגל ניווט פשוט יותר כדי להציע חוויה מרתקת, מפורטת ונעימה יותר לעין של מחקר נתוני החיפוש.
עיצוב חדש לגוגל טרנדס
מקור: Google Trends

כל איש שיווק או מפרסם רוצה לעקוב אחר מגמות בעבודת השיווק שלו, וככל שהביקוש לכך ממשיך לגדול – כך הביקוש לנוחות בצפייה בנתונים גדל יחד איתו. זאת בדיוק הסיבה שמערכת הטרנדים של גוגל, גוגל טרנדס, החליטה לחשוף עיצוב חדש שמטרתו לספק למשתמשים חוויה טובה יותר בצפייה בנתונים. הכלי שמשמש אנשי שיווק, עיתונאים וחוקרים עומד לעבור עיצוב מחדש כדי לשפר את חווית המשתמש ועוצמת הנגישות.

אז מה העיצוב החדש כולל? בין היתר: פריסה מלוטשת יותר של הנתונים, מראה מודרני יותר, דרכים שונות להציג את הנתונים ועוד.

פירוט מגמות עשיר יותר

בין העדכונים המשמעותיים שהעיצוב החדש מציע, הושקו ‘מסנני נושא’. בעזרתם המשתמשים יכולים לצמצם את תוצאות החיפוש שלהם לפי הקטגוריות הספציפיות שמתאימות לרצונם האישי ובהתאם למידע העסקי שחסר להם, מה שמקל על זיהוי המגמות והתובנות על ידי סינון לפי תחומי עניין, תעשיות ועוד.

תכונת “שנה בחיפוש”

הושקה תכונה שימושית נוספת: “שנה בחיפוש” – המספקת בריף שנתי של החיפושים המובילים מכל רחבי העולם. הפריסה שעוצבה מחדש פורסת בפניכם תרשימים וגרפים מרתקים מבחינה חזותית, מה שמקל על הניווט והמחקר של הנתונים.

דף הבית שעוצב מחדש יכלול סרגל ניווט פשוט להתמצאות, אשר יקל על המשתמשים בנגישות לתכונות ולכלים המועדפים עליהם. הכרטיסייה החדשה – “סייר” תציג את הנושאים הפופולריים האחרונים, תאפשר למשתמשים לחפור עמוק יותר בנתונים שמסתתרים מאחוריהם, ולגלות תובנות חדשות.

שאיפה לחוויה נגישה וידידותית יותר למשתמש

העיצוב החדש של גוגל טרנדס לא עוסק רק באסתטיקה. השיפוץ כולל גם עדכונים לצורך שיפור הנגישות וההכללה. עדכונים אלה כוללים צבעים המכילים ניגודיות גבוהה וגדלי טקסט גדולים יותר, מה שמקל על משתמשים לקויי ראייה או עיוורי צבעים להשתמש בפלטפורמה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
943
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
725
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
359
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107930
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102375
מדיה חברתית
דנה רוזן
83171
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.