גוגל מתחילה לבחון הצגת קרוסלת מאמרים בתוצאות החיפוש

מיטל אור
גוגל מתחילה לבצע בדיקת בטא ראשונית בה תציג בתוצאות החיפוש קרוסלת מאמרים. כרגע, המאמרים שיבחרו יהיו מאתרים עיתונאים.
הצעת קרוסלת מאמרים של גוגל

כפי שפורסם ב- , גוגל הודיעה אתמול (16 ליוני 2021) כי היא מתחילה לבחון הצגת קרוסלת מאמרים שתופיע מתחת לפאנל הידע (knowledge panels). כרגע הגרסה מוגבלת והיא תעבוד עבור מספר מוגבל של חיפושים שנעשים דרך מכשירים ניידים בארה”ב ועם הצגת תכנים עיתונאיים בשפה האנגלית.

התוצאות הצפויות מוצגות באופן  הבא:

דוגמת קרוסלת מאמרים של גוגל
מקור: searchengineland.com

אופטימיזציה של חוויית התוכן

גוגל מתכוונת להציג מספר מאמרים אחרונים אשר נכתבו על ידי אותו עיתונאי או אותו כותב וזאת באופן ישיר בתוצאות החיפוש ובלי שהגולשים יצטרכו להיכנס לאתר. המטרה של גוגל היא לעזור לגולשים ללמוד יותר על הכותב על ידי הצגת והדגשת היצירות האחרונות שלו.

מצידה של החבר נאמר כי נכון לעכשיו מדובר במבחן הנמצא בגרסת בטא, אך המטרה של החברה היא להרחיב את התכונה לאורך זמן למכשירים ושפות נוספות. גוגל ציינה כי יתכן שהקרוסלה תיראה שונה בסופו של דבר והחברה תבחן דרכים שונות לארגן ולהציג את התוכן כדי להבטיח לגולשים את חוויית החיפוש הטובה ביותר.

מתן משוב לגוגל

נכון לעכשיו גוגל משיקה את גרסת הבטא של הקרוסלה בארה”ב בלבד. המטרה שלה היא לשפר את אופן החיפוש באופן מתמיד ולכן היא מאפשרת לגולשים לספק משוב על החוויה וזאת באמצעות כפתור “משוב” שמופיע בפינה השמאלית התחתונה של קרוסלת המאמרים.

מפרסמים או יוצרי תוכן שרוצים לראות את המאמרים והתכנים שלהם בקרוסלה יכולים לקדם עצמם. הכותבים יכולים להנגיש את התוכן ולשפר את ההופעה בתוצאות החיפוש של גוגל על ידי הוספת נתוני מטא מובנים לדפי המאמרים. במטא יש להוסיף את שם היוצר (הכותב או העיתונאי) וכן ליצור לעצמם דף המתאר את המומחיות שלהם.

דרך חדשה למשוך תנועה

במידה וגוגל תמשיך לפתח את הקרוסלה ותרחיב את השימוש שלה למקומות נוספים בעולם ושפות נוספות, היוצרים יוכלו להשיג יותר תנועה לאתרים ולמאמרים שלהם. במידה והגולשים יחפשו אחר היוצר, הם יוכלו לראות את המאמרים האחרונים שלו ובכך התנועה לאתר עשויה לגדול.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלעדכון אלגוריתם
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
841
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
656
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
346
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107871
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102323
מדיה חברתית
דנה רוזן
83160
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.