כפי שפורסם ב- searchenginejournal היום ישנם מעל 20 מיליון סיפורי רשת. מאז אוקטובר 2020 מעל ל-6,500 אתרים חדשים פרסמו את הסטורי הראשון שלהם בגוגל.
הדו”ח שם דגש על נתונים מתאריך זה כיוון שאז הסטוריז נוספו ל-Google Discover. יתכן גם שהעדכון הוא הגורם שהוביל את האתרים לפרסם את הסיפור שלהם בפעם הראשונה.
מגוגל נמסר כי הצירוף של הסטוריז ל-Google Discover אפשרה למשתמשים למצוא את התוכן המותאם להם ואת הסיפורים המעניינים והטובים ביותר שנמצאים ברחבי האינטרנט. המטרה היא לאפשר לבעלי אתרים ליצור תוכן בקלות.
הנתונים שנבחנו על ידי גוגל מצביעים על כך שפורמט הקליפים הקצרים דמויי האינסטגרם צובר תהודה. על פי הדיווחים, מיליוני משתמשים צופים בסיפורי אינטרנט מדי יום.
סיפורי הרשת שמצליחים לרגש את הקהל
מאז השקת פורמט ה- Web Stories גוגל אספה נתונים ואותם היא סיכמה בחמישה סוגי תכנים שיאפשרו לכם ליצור סיפורים שיעניינו את הגולשים.
תוכן שיוצר מעורבות
התוכן בעל המעורבות הגבוהה ביותר הוא תוכן המוצג באופן אנכי ושמכיל תמונות, מידע והדרכה. קטגוריית סגנון החיים מתאימה לסיפורים אלה ככל הנראה תודות ל”דפדוף” הקטלוג.
תוכן שמשאיר רושם
סיפורי אינטרנט מאתרים בתחום האומנות והבידור, לרבות הצגת אוכל ומשקאות, נחשבים לתוכן שמשאיר רושם על הגולשים. גם תכנים אלה מוצגים באופן אנכי.
תוכן שמבוקש על ידי הגולשים
תכנים שגולשים מחפשים ושנחשבים לבעלי ביקוש גבוה אלו סיפורים בתחום האומנות, הבידור, הסלבריטאים, הספורט והמשחקים.
האורך האידאלי של סיפורי הרשת
מבדיקה שנעשתה על ידי גוגל החברה הגיעה למסקנה כי אין אורך עמוד אידאלי שנחשב לסיפור אינטרנטי איכותי. בממוצע, גולשים יעבירו 15-11 עמודים של סיפור. זה אומר שבעלי האתרים צריכים להתמקד ב-15 העמודים הראשונים כדי להעביר את הנקודות החשובות ביותר.
הגולשים צופים ב-1.7 סיפורים בממוצע
הגולש הממוצע צופה ב-1.7 סיפורים בכל סיפור שנפתח. עם זאת, גוגל מציינת כי נתון זה הוא רק ממוצע והנתונים האמיתיים משתנים בהתאם לדמוגרפיה.