גוגל משחררת עדכון ספאם חדש, הנה מה שצריך לדעת

עומר לייבנזון
גוגל משחררת עדכון חדש לאלגוריתם הספאם, שנועד להילחם בתוכן באיכות נמוכה ובספאם שנוצר על ידי בינה מלאכותית.
עדכון ספאם בגוגל 2024

אז אחרי עדכון “התוכן השימושי” (Helpful Content) גוגל הכריזה על יציאתה עם עדכון חדש: החלה בפריסה של עדכון חדש למערכת לזיהוי ספאם. העדכון מתמקד בזיהוי והסרה של תוכן ספאם מתוצאות החיפוש, כדי לשפר את חוויית המשתמש ולהבטיח שתוצאות החיפוש יהיו רלוונטיות ואיכותיות. גוגל לא מסרה פרטים נוספים אודות העדכון, אך ציינה כי מדובר בעדכון ספאם רגיל שאינו קשור לשינויים באלגוריתם בנושא שימוש לרעה במוניטין אתרים, או לספאם בקישורים.

המלחמה של גוגל בספאם נמשכת

גוגל מעדכנת באופן קבוע את המערכות שלה כדי להפחית תוכן באיכות נמוכה מתוצאות החיפוש. עדכון הספאם הקודם של גוגל פורסם במרץ, אך למרות שהשפיע על אתרי ספאם רבים, חלק מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית הצליח לחמוק ולהתברג גבוה בתוצאות החיפוש.

המטרה המוצהרת של העדכון האחרון היא לשפר עוד יותר את תוצאות החיפוש, תוך התמקדות באתרים המפרים את מדיניות הספאם של גוגל. מדיניות זו כוללת מגוון רחב של טקטיקות ספאם, כגון יצירת תוכן אוטומטי, קנייה או מכירת קישורים, תוכן דל או משוכפל, והטעיה של משתמשים עם הפניות נסתרות או טכניקות מטעות אחרות.

איך העדכון החדש צפוי להשפיע על קידום אתרים אורגני?

העדכון החדש עשוי לשפר את יכולות זיהוי הספאם של גוגל, אך ניסיון העבר הראה שסגירת פרצות עלולה להשפיע בטעות גם על אתרים לגיטימיים. לכן, חשוב לעקוב אחר השפעת העדכון על דירוג האתרים שלכם בתוצאות החיפוש. אתרים המשתמשים בשיטות המפרות את מדיניות הספאם של גוגל או מסתמכים במידה רבה על תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית עלולים לראות ירידה בנראות שלהם בחיפוש. מצד שני, חלק מהאתרים עשויים להפיק תועלת מהעדכון, מכיוון שהם יתמודדו עם פחות תחרות מצד אתרי ספאם בתוצאות החיפוש.

איכות החיפוש רק תלך ותשתפר

עדכון הספאם החדש של גוגל הוא צעד קריטי בדרך לשיפור איכות התוצאות. עלינו כאנשי השיווק להיות מודעים להשלכות של העדכון ולהתכונן אליו בהתאם, כדי להבטיח שנישאר רלוונטיים ושנשמור על המיקומים של האתר.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SearchEngineLand

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
31
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
89
שיווק דיגיטלי
עומר לייבנזון
83
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
קידום אתרים
עומר לייבנזון
132
שיווק דיגיטלי
יורם ליכטנשטיין
106189
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101508
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100779
מדיה חברתית
דנה רוזן
82653
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.