חיכינו, וזה הגיע: SGE יתרחב למעל 120 מדינות בעולם

עומר לייבנזון
האיום הגדול לכאורה, על כל עולם קידום האתרים מגיע אלינו בצעדי ענק. מה זה אומר לגבינו, ואיך גוגל SGE עשוי להשפיע על הדרך שבה כולנו מחפשים בכל רחבי העולם?
התרחבות SGE לכל העולם
מקור: Google Search Blog

בחודש ספטמבר, הכרזנו על התרחבות ה-SGE להודו ויפן. זוהי ההתרחבות הראשונה של ממשק הבינה המלאכותית למדינות נוספות מעבר לארה”ב. המשמעות היא, שלגוגל הייתה את האפשרות לבחון איך מנוע הבינה המלאכותית יתפקד גם בשפות שהן לא אנגלית – ומאז ההרצה שלו באמת מצאו כמה ממצאים מעניינים.

ההתרחבות להודו ויפן – הממצאים

דרך ההתרחבות הממשק להודו וליפן, התגלו ממצאים די דומים לארה”ב:

  • הפידבק שהתקבל מכל 3 המדינות הללו היה חיובי, וה-SGE נמצא מועיל ביחס לחיפוש הרגיל.
  • משתמשים רבים הודו שהממשק החדש גרם להם לחפש שאילתות ספציפיות במיוחד, שלא היו נוהגים לחפש בעבר בגוגל.

בעקבות כך, הוחלט על התרחבות ל-120 מדינות נוספות ברחבי העולם והפעלה של ה-SGE בעוד 4 שפות נוספות – ספרדית, פורטוגזית, קוריאנית ואינדונזית.

איך ניתן להשתמש ב-SGE כשהוא עולה לאוויר בישראל?

כשה-SGE יגיע לישראל, יהיה ניתן לנסות אותו על ידי כניסה ל-Google Search Labs. ניתן להיכנס לאתר דרך הדפדפן או דרך אפליקציה בסמארטפון: Google App (קישור להורדה באנדרואיד | קישור להורדה ב-iOS).

נזכיר שהתכנון המקורי הוא לשלב את ה-SGE בצורה טבעית במנוע החיפוש, וכשזה יקרה – יהיו לזה ככל הנראה השפעות רחבות היקף. חיוביות או שליליות, לא נדע עד שזה לא ישתלב בצורה טבעית בחיפושי גוגל.

ההשפעה של SGE על קידום אתרים

ההשפעה החיובית של תצוגת החיפוש הזו, טמונה בעובדה שתוצאות החיפוש יכילו כעת יותר לינקים – גם את הלינקים של המלצות ה-SGE וגם את הלינקים של תוצאות החיפוש הרגילות. זה מה שיאפשר ליותר יוצרי תוכן להגיע לעמוד הראשון ולקבל יותר חשיפה לתוכן שלהם (אגב, סתם כדי לציין – “העמוד הראשון בגוגל” כבר לא קיים לאחר עדכון מהשנה האחרונה, אבל הכוונה היא ל-10 תוצאות החיפוש הראשונות).

ההשפעה הפוטנציאלית השלילית, היא שיכול להיות מצב שבו המשתמשים יעדיפו כבר לזנוח לגמרי את תוצאות החיפוש הרגילות. הרי למה שווה לבזבז את הזמן על קריאה של מאמר ארוך, אם אפשר פשוט לשאול את הצ’אט?

ככל הנראה, נצטרך לבחון דרכים חדשות שלא היו קיימות בעבר כדי לגרום ל-SGE להציג דווקא אותנו. האם מדובר במשימה קלה או שמא מאתגרת במיוחד? את זה נדע בהמשך.

לקריאת הידיעה המקורית באתר גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1334
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
923
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108149
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102555
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.