כפי שפרסמה גוגל, בימים הקרובים יוכלו בעלי האתרים ליהנות מכלי חדש שייתן להם תובנות לגבי התוכן שלהם. הכלי מצטרף לנתונים הנאספים דרך Search Console (קונסולת החיפוש של גוגל) וכן לאלו הנאספים דרך גוגל אנליטיקס. איסוף כלל הנתונים יאפשר לבעלי האתרים להבין את ביצועי התכנים שלהם.
כיצד Search Console Insights ישפיע על בעלי האתרים
המטרה של Search Console Insights תהיה לעזור לבעלי אתרים לקבל יותר מידע על הקהל שלהם ובעזרתו להתאים את התכנים שהם יוצרים. בעלי האתרים יקבלו דרך הכלי מענה לשאלות שונות ובניהן:
- מהם התכנים הטובים ביותר באתרים שלהם ואילו הכי פופולאריים
- כיצד אנשים מגיעים אל התוכן שנמצא באתר מכל רחבי האינטרנט
- מה אנשים מחפשים בגוגל לפני שהם נכנסים לבקר באתר ובתוכן מסוים
- איזה מאמר מושך אל תוך האתר את מרב המבקרים
בעלי אתרים יוכלו לגשת אל Search Console Insights באמצעות קישור חדש שיופיע בחלק העליון של דף הסקירה. בקרוב כלי זה יהיה נגיש גם בשימוש באפליקציית Googles iOS וכמובן דרך השימוש באפליקציית אנדרואיד.
הדרך הנכונה להשתמש בתובנות החדשות של גוגל
בעלי אתרים יוכלו להשתמש בתובנות החדשות שמציעה גוגל גם בלי להשתמש ב-Google Analytics. עם זאת, מומלץ להשתמש בשני הכלים וזאת כדי לאסוף את המידע המרבי על האתר, על ביצועי התוכן ולהבין טוב יותר את הקהל ותחומי העניין שלו.
בשלב זה Search Console Insights יהיה זמין באופן מוגבל, אך הכוונה של החברה היא לשדרג את החוויה עבור כל בעלי האתרים. בימים הקרובים יוכלו כל בעלי האתרים לראות שינוי במערכת Search Console ולהתחיל לקבל תובנות מעמיקות יותר בנוגע לאתרים שלהם.