העיצוב החדש מתחיל להיכנס לכל המשתמשים ברחבי העולם כשגוגל הודיעה כי מטרתה היא לסייע לגולשים להגיע לתכנים שיעניינו אותם. העיצוב יאפשר לגולשים לצלול למאמרים שימושיים, בזמנים הרלוונטיים עבורם ובנושאים שתואמים את החיפושים שלהם.
החברה אמרה כי “הפיצ’ר החדש שהושק מתייחס לגרסת שולחן העבודה והוא בא לשפר את חוויית הסיפורים המובילים כפי שכבר ניתן לראות במכשירים הניידים”.
בדיקות ראשוניות נעשו כבר לפני שנה
גוגל פועלת לשנות את נראות הפיד שלנו כך שהוא יהיה ידידותי יותר ויתאים לדרך הגלישה והחיפושים של הגולשים. את הניסויים הראשונים היא ביצעה לפני יותר משנה ובסוף השבוע שעבר החלה להפיץ את העיצוב הנוכחי. בתצוגה נראית תיבת סיפורים מובילים וכן היא ניסתה ליצור קרוסלת סיפורים. למעשה, לאורך השנה בדקה גוגל עיצובים שונים ואת ההשפעה שלהם על הגולשים.
גוגל מנסה ליצור חווית משתמש טובה יותר ולהציע לגולשים את הדרך הטובה ביותר להגיע לתוכן שעשוי לעניין אותם. מקדמים ובעלי אתרים צריכים להכיר את העיצוב החדש כיוון שהוא עשוי להשפיע על התנועה האורגנית שמגיעה לאתר.
פוטנציאל תנועה גבוה
אלו שאתריהם יצליחו להיכנס לסיפורים המובילים ככל הנראה יזכו ליותר חשיפה ומכאן ליותר כניסות לאתר. חשוב לבחון האם העיצוב הנוכחי משפיע על התנועה (לחיוב או לשלילה) או לא וליצור תוכן שיגביר את הסיכוי להופיע בסיפורים המובילים.
הנראות הנוכחית עשויה להשפיע גם על אתרי החדשות, האתרים הגדולים המלאים בתוכן ובמקביל גם על אתרים קטנים יותר, אם הם אכן רלוונטיים לגולשים. העיצוב החדש יכול לסייע לחלק מהאתרים לקבל יותר תנועה וכדאי לעקוב אחר השינויים בהופעות האתר ובכניסות אליו.