כדי שדף האינטרנט יציג קטעי ביקורת בתקציר (סניפיט) בתוצאות החיפוש, יש לשלוח את הביקורות ישירות לאתר. במקרה והביקורות על העסק פורסמו במקומות שונים באינטרנט (שאינן באתר) והאתר לוקח אותן, הדבר יפסול את הופעת הדף בתוצאות עשירות.
נושא זה עלה בשיחת ההנגאוט האחרונה עם ג’ון מולר מגוגל כשזה נשאר מדוע אי אפשר לגרום לקטעי ביקורת להופיע בתוצאות החיפוש וזאת למרות שהן מסומנות כהלכה מבחינת הסכמה.
ההבדל בין ביקורות המתאימות לתוצאות החיפוש ואלו שאינן מתאימות
בהמשך השיחה הסביר מולר את ההבדל בין ביקורות אשר מתאימות להופעה בתוצאות החיפוש ואלו שלא. מולר הסביר כי אין כל פסול בשימוש בפרסום מחדש של ביקורות מפרופיל העסק של גוגל (לשעבר GMB) אך גוגל מציגה בתוצאות החיפוש רק ביקורות שנשלחו ישירות לאתר.
מבחינת גוגל, אם אנשים משאירים ביקורת במקום אחר והעסק מעתיק אותן, אז התוכן שייך למקור ולא לאתר. מולר מסביר כי הדבר יכול להיות מסובך אך המטרה של גוגל היא לזהות את המקור ולכן ברגע שהיא מזהה כי הביקורת מגיעה ממקור אחר, היא לא תפרסם אותה בתקציר של האתר.
כיצד העסק יכול להשיא ולהציג ביקורות בצורה טובה יותר
עסקים אשר רוצים להציג קטעי ביקורת כבר בתוצאות החיפוש צריכים למצוא את הדרך להוציא ביקורות ישירות מהלקוחות ולא להסתמך רק על אתרים חיצוניים. הדבר צריך להתבצע עבור כל מוצר או שירות באופן נפרד כשבירוקות אשר מדרגות את העסק באופן כללי אינן כשירות לקטעי ביקורת בגוגל.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא הוספת טופס הגשת ביקורת בכל דף מוצר ושירות באתר. ההמלצה של מולר היא לחשוב על אמזון כדוגמה טובה ולראות כיצד היא מזמינה את המשתמשים להשאיר ביקורת על כל מוצר.
את אותו הקונספט אפשר להחיל גם על האתר וזאת עם תגי סכמה חוקיים של המוצר או השירות. בצורה זו התוכן יהיה זכרי להופיע בקטעי הביקורת. מולר מציין כי הביקורות צריכות להיות כאלו שהושארו בדף ישירות על ידי המשתמשים.