גוגל: ביקורות שמפורסמות מחדש לא יופיעו בתוצאות עשירות

מיטל אור
על פי מולר, גוגל לא תציג תוצאות עשירות אשר מתפרסמות מחדש, גם אם יסמנו בסכמה הנכונה ואם המבנה שלהן חוקי.
ביקורות שמפורסמות מחדש לא יופיעו בתוצאות עשירות של גוגל

כדי שדף האינטרנט יציג קטעי ביקורת בתקציר (סניפיט) בתוצאות החיפוש, יש לשלוח את הביקורות ישירות לאתר. במקרה והביקורות על העסק פורסמו במקומות שונים באינטרנט (שאינן באתר) והאתר לוקח אותן, הדבר יפסול את הופעת הדף בתוצאות עשירות.

נושא זה עלה בשיחת ההנגאוט האחרונה עם ג’ון מולר מגוגל כשזה נשאר מדוע אי אפשר לגרום לקטעי ביקורת להופיע בתוצאות החיפוש וזאת למרות שהן מסומנות כהלכה מבחינת הסכמה.

ההבדל בין ביקורות המתאימות לתוצאות החיפוש ואלו שאינן מתאימות

בהמשך השיחה הסביר מולר את ההבדל בין ביקורות אשר מתאימות להופעה בתוצאות החיפוש ואלו שלא. מולר הסביר כי אין כל פסול בשימוש בפרסום מחדש של ביקורות מפרופיל העסק של גוגל (לשעבר GMB) אך גוגל מציגה בתוצאות החיפוש רק ביקורות שנשלחו ישירות לאתר.

מבחינת גוגל, אם אנשים משאירים ביקורת במקום אחר והעסק מעתיק אותן, אז התוכן שייך למקור ולא לאתר. מולר מסביר כי הדבר יכול להיות מסובך אך המטרה של גוגל היא לזהות את המקור ולכן ברגע שהיא מזהה כי הביקורת מגיעה ממקור אחר, היא לא תפרסם אותה בתקציר של האתר.

כיצד העסק יכול להשיא ולהציג ביקורות בצורה טובה יותר

עסקים אשר רוצים להציג קטעי ביקורת כבר בתוצאות החיפוש צריכים למצוא את הדרך להוציא ביקורות ישירות מהלקוחות ולא להסתמך רק על אתרים חיצוניים. הדבר צריך להתבצע עבור כל מוצר או שירות באופן נפרד כשבירוקות אשר מדרגות את העסק באופן כללי אינן כשירות לקטעי ביקורת בגוגל.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא הוספת טופס הגשת ביקורת בכל דף מוצר ושירות באתר. ההמלצה של מולר היא לחשוב על אמזון כדוגמה טובה ולראות כיצד היא מזמינה את המשתמשים להשאיר ביקורת על כל מוצר.

את אותו הקונספט אפשר להחיל גם על האתר וזאת עם תגי סכמה חוקיים של המוצר או השירות. בצורה זו התוכן יהיה זכרי להופיע בקטעי הביקורת. מולר מציין כי הביקורות צריכות להיות כאלו שהושארו בדף ישירות על ידי המשתמשים.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
841
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
656
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
346
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107869
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102323
מדיה חברתית
דנה רוזן
83160
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.