גוגל משחררת עדכון סקירת מוצרים

מיטל אור
גוגל משחררת את העדכון החמישי לסקירות מוצרים כשזה שלפניו יצא לפני כחודש בלבד. היום (20 בספטמבר) פרסמה גודל כי הגרסה הנוכחית נקראת ״עדכון ביקורות מוצר״.
גוגל משחררת עדכון סקירת מוצרים

כבר לפני מספר שבועות הודיעה גוגל כי היא מתכוונת להעלות עדכון שכזה ולמרות זאת הוא יוצא דופן מבחינת התזמון שקרוב כל כך לעדכון שלפניו. עדכון אלגוריתם דירוג החיפוש מכוון לתוכן הקשור לביקורת המוצרים כשהמטרה היא להעלות את התוכן המועיל והשימושי ביותר לגולשים.

 

קידום תוכן המכיל ביקורת

העדכון הנוכחי נועד לקדם תוכן בתחום ביקורות המוצרים ובעיקר את זה שמספר יותר מאשר המידע התבניתי שאפשר לראות היום באינטרנט. גוגל אמרה כי היא מתכוונת לקדם ביקורות שמספקות מענה מדויק וערך לגולשים. אין זה אומר שתכנים שהאיכות שלהם נמוכה יפגעו מיד אך אם גוגל תמצא תוכן טוב יותר היא תקדם אותו.

גוגל ציינה כי זהו אינו עונש לאלו שהתוכן שלהם ״דק״ ופחות איכותי אלא תגמול לאלו שהתוכן שלהם רחב ומביא ערך רב. כמו כן, מבחינה טכנית העדכון הנוכחי אמור להשפיע רק על תכנים שעוסקים בביקורת מוצרים ולא בסוגי תוכן אחרים. 

 

עדכון לתוכן באנגלית 

גוגל כתבה כי: ״פרסמנו את עדכון סקירות המוצרים של ספטמבר 2022 עבור ביקורות מוצרים באנגלית״. עוד היא הוסיפה כי עדכון שכזה כמו עדכוני ליבה לוקחים מספר שבועות ולכן אין כאן כל הפתעה. בעלי אתרים עם תכנים בסגנון זה יכולים לצפות לתנודתיות בעיקר בשלבים המוקדמים של ההשקה.

על פי גוגל העדכון הנוכחי עשוי להשפיע בעתיד על יוצרי ביקורות מוצרים בכל השפות אך כרגע העדכון מתמקד בשפה האנגלית בלבד. לדברי החברה נראו השפעות חיוביות מעדכון זה בעבר ולכן ישנה תוכנית עתידית ליצור תמיכה בביקורת למוצרים בשפות נוספות. 

 

עדכון שיכול להרגיש כמו עדכון ליבה

העדכון הנוכחי יכול להיות משמעותי, כמעט כמו עדכוני הליבה וזאת על אף שהעדכון שהתרחש בחודש יולי לא הורגש בצורה רחבה כל כך. כמו כן גוגל כתבה בטוויטר כי ״עדכון הליבה של ספטמבר 2022 לא הושלם במלואו אך הוא נעשה ברובו. אנו מצפים כי הוא יושלם במלואו תוך שבוע ואז נשתף בעדכונים״.

גוגל חלקה עצה בנוגע לעדכון סקירות המוצרים: ״ההתמקדות הכוללת היא לספק למשתמשים תוכן שכולל ניתוח תובנות ומחקר מקורי. תוכן שנכתב על ידי מומחים או חובבים שמכירים היטב את הנושא״. 

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
841
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
655
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
345
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107867
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102322
מדיה חברתית
דנה רוזן
83159
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.