גוגל תציג פילטרים לדיוק השאילתות בחיפוש דסקטופ

עומר לייבנזון
בקרוב נוכל לסנן את תוצאות החיפוש יותר בקלות, ולדייק את השאילתות שלנו - כך נוכל לקבל תוכן יותר רלוונטי ובזמן קצר הרבה יותר. הכירו את פיצ'ר ה"הצעות" החדש שגוגל פיתחה למובייל, וכעת צועד גם לעבר הדסקטופ.

לאחר שביצעה פיילוט מוצלח בחיפושי הגוגל במובייל, גוגל מציגה את השינוי הבא גם בדסקטופ: הצעות לנושאים הקשורים לשאילתה שחיפשתם – מדובר על תכונה שמעשירה את החיפוש של המשתמש לעוד נושאים שאולי לא חשב עליהם.

לדוגמה: אם תחפשו בגוגל, כפי שנראה תכף בדוגמה – את המילים “רעיונות לארוחת ערב” תקבלו בתוצאות החיפוש מספר מאמרים הרלוונטיים למה שחיפשתם, והצעות חיפוש לדברים קשורים כמו “רעיונות צמחוניים לארוחת ערב” “רעיונות לארוחת ערב לזוג” ועוד.

התקדמות העדכון

לאחר שהשינוי הוטמע בהצלחה במובייל בדצמבר האחרון, גוגל עושה כעת את קפיצת המדרגה המשמעותית הבאה שלה – הנוגעת לאופן שבו משתמשים מנווטים בכמות המידע העצומה ברשת. גוגל, ענקית הטכנולוגיה מציגה כעת תכונת ‘סינון נושאים קשורים’ לממשק מנוע החיפוש שלה גם בדסקטופ ובעוד מספר חודשים, אם תעבור את הבחינות של גוגל – היא תגיע גם לארץ בעברית.

ההכרזה של גוגל

בציוץ שפרסמה לאחרונה, גוגל שיתפה את החדשות המרגשות לגבי תכונת החיפוש המשופרת:

“בדצמבר האחרון הקלנו על משתמשי המובייל לחקור נושאים הקשורים לחיפוש. כעת, התכונה זמינה לכל משתמשי שולחן העבודה המחפשים באנגלית בארה”ב. נושאים קשורים מופיעים לצד מסננים בראש דף תוצאות החיפוש”.

בעדכון שפרסמה גוגל בדצמבר לפוסט הראשוני שלה בבלוג, היא הדגישה כי מטרת העדכון הינה לעזור למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים (שזהו חזונה של גוגל):

“אם משתמש לא מוצא את מה שהוא רוצה, הוא יכול למצוא עוד תוצאות באמצעות שימוש בכפתור ‘כל המסננים’ ולסנן על פי השאילתה הכי רלוונטית אליו”.

לפני ואחרי

כך החיפושים נראים כיום, וכך הם ייראו לאחר השינוי:

חיפושים בגוגל לפני הפילטר
לפני הוספת ההצעות [מקור: SearchEngineJournal]
חיפושים בגוגל אחרי הפילטר
אחרי הוספת ההצעות [מקור: SearchEngineJournal]

התועלת המרכזית עבור אנשי השיווק

ב-3 מילים: מילות מפתח חדשות.

כשהמשתמשים מדייקים את השאלות הספציפיות שלהם, כך אנחנו יכולים להגיע אליהם הרבה יותר בקלות. שאילתות מדויקות יותר עשויות לקבל נפחי חיפוש גבוהים יותר וכך כולנו נרוויח – גם המשתמשים וגם מנהלי האתרים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג SearchEngineJournal

תגיות רלוונטיות: גוגלמנועי חיפוש
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1443
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
966
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
419
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108193
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102587
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.