בעבר לא הייתה דרך מסודרת לראות ולעקוב אחר המצב של ביקורת שהוגשה בקשה להסרתה מ Google my Business ועכשיו גוגל משנה זאת.
כפי שפורסם ב-Search Engine Land, מעתה נכנס כלי חדש אל Google my Business שמטרתו לאפשר בדיקה ומעקב בצורה מסודרת אחר ביקורות שדווחו לגוגל ובקשות להסרתן.
כדי להשתמש בכלי החדש בשלב הראשון יש לבחור את העסק ולאחר מכן להחליט האם לבדוק את סטטוס הביקורת שדווחה או האם לדווח על ביקורת חדשה להסרה.
לאחר הבחירה בדיווח על ביקורת חדשה להסרה, גוגל תציג בצורה מסודרת את הביקורות האחרונות שהוגשו על העסק כדי לבחון אותן בכלי המפות או כדי להמשיך ולהגיש בקשה להסרה.
אם תיבחר האפשרות לבדוק סטטוס של ביקורת שכבר הוגשה נגדה דיווח, גוגל תציג את הביקורות על העסק, כולל הסטטוס של הביקורת הנוכחית. בחירה בביקורת תוביל לסיכום ואפשרות להגיש ערעור נוסף במידה ובקשת ההסרה לא התקבלה.
המגבלה – מספר הביקורות שמופיעות
יש לשים לב כי ישנה מגבלה על מספר הביקורות שמוצגות על ידי גוגל דרך הכלי החדש ויתכן שכרגע הכלי פעיל רק בחשבונות שקיבלו מספר מצומצם של ביקורות. בחשבונות בעלי ביקורות רבות תהליך זה אינו זמין כרגע.
הכלי מהווה שינוי כיוון שבעבר לא הייתה דרך לראות סטטוס לבקשת הסרת ביקורת בצורה מאורגנת ומסודרת. עכשיו, באמצעות הכלי יהיה קל יותר לבצע מעקב ולדעת מה מצב הבקשה.
Google my Business הוא כלי עוצמתי שמאפשר לעסקים לקבל הוכחה חברתית ולעודד הגעה של לקוחות חדשים. לצד זאת, כשכל אחד יכול להעביר ביקורת, העסקים מוצאים עצמם לא פעם נפגעים, שלא בצדק. הכלי החדש יעזור לעסקים שמתמודדים עם ביקורות שליליות לא מוצדקות לטפל בהן.