אם גם אתם מתחזקים פרופיל עסקי ברשתות החברתיות, כנראה שאת התנועה לתכנים שאתם מעלים, אתם מקבלים ממספר מקומות כמו: הרשת החברתית עצמה (תכנים ויראליים), תכנים לעוקבים הקיימים שלכם, רשימות תפוצה ועוד. אבל מה עם כל אלו שקיבלו עליכם המלצה שמעו את השם שלכם במקום מסוים ועכשיו רצו לחפש אתכם בגוגל? אם אין לכם ביקורות טובות, זה עלול לחסל לכם חלק משמעותי מהעסק.
בימים האחרונים גוגל יצאה עם מה שיכול להוות פתרון הולם לכך: לחצנים לרשתות החברתיות של אותו אדם. כך, ניתנת הזדמנות להכיר מקרוב יותר את בעל העסק ואת המותג.
איך מצרפים לפרופיל את הלחצנים?
לצרף את לחצני הרשתות החברתיות לפרופיל שלכם בגוגל זה די פשוט, אך גוגל הוציאה מדריך קצר בנושא. ניתן לצרף רק לינק אחד לכל רשת חברתית, כך שאם יש לכם מספר דפים באינסטגרם, למשל, שכולם קשורים למותג שלכם – בחרו את המייצג ביותר מביניהם. הפיצ’ר עדיין לא זמין בישראל, אך הוא הולך ומתרחב לאזורים נוספים בעולם.
מה המשמעות עבור בעלי עסקים?
רשתות חברתיות הן כבר מזמן חלק אינטגרלי מהנוף העסקי, אנשים קונים בעקבות דברים שהם ראו ברשתות החברתיות – ולהיפך, אנשים מחפשים ברשתות החברתיות עסקים שהם ראו במציאות. מי שמתחזק פרופיל שנראה טוב, מעלה תכנים, שומר על הפרופיל מעודכן – אז גם אם מדובר רק ב-2-3 רשתות חברתיות, ירוויח מלקוחות פוטנציאליים חמים שנכנסים לבדוק על המותג ברשת חברתית, ואולי גם לעקוב אחריו. לכן, נראה שהשינוי הזה היה מתבקש כבר מזמן.
ניתן להגביל את מספר הרשתות החברתיות שאתם מצרפים לפרופיל העסקי בגוגל.