פלטפורמת הקמפיינים של גוגל עברה עדכון שכולל תמיכה בתכונות Google Ads כמו בקמפיינים ממוקדי ביצועים מקסימליים וקמפיינים של חשיפה. הפלטפורמה תתמוך מעכשיו במנועי חיפוש שונים, ממשק המשתמש יהיה קל יותר לעבודה והדבר צפוי להביא לשיפור בתהליך העבודה.
ממשק רענן וחדש
גוגל אמנם הכריזה כי היא שינתה את ממשק הפרסום אך המפרסמים יתחילו לראות את השינוי רק בחודשים הקרובים כשהיא תשתף בהמשך את לוחות הזמנים.
Search Ads 360 מתבססת על אותם עקרונות של Google Ads, מה שיאפשר ליהנות מתמיכה ברוב התכונות של מערכת הפרסום. התמיכה תהיה גם במנועי חיפוש אחרים כש-Search Ads 360 תאפשר לנהל את המודעות בערוצים שונים. התשתית המעודכנת תומכת בתכונות שקיימות בשאר מנועי החיפוש.
גוגל ממשיכה לפתח את המערכת
גוגל מתכננת להמשיך ולהוסיף תכונות לתמיכה בערוצי הפרסום השונים. היא מתכוונת לסייע למשתמשים בכך שהיא מרכזת את כל הכלים במקום אחד. המשתמשים יוכלו לבצע את הפעילויות העיקריות שלהם ממערכת אחת שתקל על הפעילות שלהם.
במקביל להשקה, גוגל מבצעת גם שדרוגים לתכונות שכבר קיימות במערכת הנוכחית. היא מתכוונת להפוך את מרכז הביצועים לזמין במהלך השנה הקרובה ובכך לאפשר למפרסמים לנהל את התקציב שלהם עם תמיכה משודרגת, כולל תכונות חיזוי ואחרות.
בנוסף, כלי ניהול המלאי וכלי בניית המודעות יאוחדו לתוך תכונה אחת בשם “תבניות” כשגם זו צפויה להיות זמינה במהלך השנה הקרובה.
כיצד השינוי ישפיע על המפרסמים?
הממשק החדש של גוגל אמור להפוך את כל הפעילות ליעילה יותר. גוגל לקחה אלמנטים מוכרים מהמערכות הנוכחיות כדי לעזור למפרסמים לנווט ביעילות בתוך המערכת ולצד זאת היא מביאה תכונות שיאפשרו להשיג תוצאות טובות יותר בהתנהלות פשוטה יותר.
העדכונים של גוגל ב-Search Ads 360 אמורים לעזור למשתמשים ולאפשר להם לבצע יותר פעולות ממקום אחד. הדבר אמור לחסוך למפרסמים זמן, לאפשר להם לראות את הנתונים במקום אחד, מה שמעניק ראיה הוליסטית של מסעות הפרסום ומאפשר לקבל החלטות נכונות בזמן אמת.