מוקדם יותר פורסם ב- socialmediatoday כי גוגל מתכוונת להקל על קמעונאים אשר עובדים עם פלטפורמה כדוגמת WooCommerce בהשתלבות בתכונות הקניות של גוגל.
הדבר אומר שלקמעונאיים יהיה קל יותר להשתלב בפלטפורמה, במנוע החיפוש, הקניות, חיפוש התמונות וביוטיוב. כל הקמעונאים, בכל הגדלים, ימצאו דרכים קלות וטובות יותר להעלאת החשיפה. הקונים ייהנו מיותר אפשרויות בעת קבלת החלטה בנוגע לקניות שלהם.
העלאת קטלוג מוצרים לגוגל
האינטגרציה החדשה תקל על קמעונאי WooCommerce בהעלאת קטלוגים של מוצרים לגוגל. מתוך גוגל הם יוכלו ליצור רישומי מוצרים, ללא כל עלות ולהשיק קמפיינים של מודעות גוגל (Ads) וכל זאת מתוך לוח הבקרה של פלטפורמת WooCommerce.
לאחרונה גוגל שמה דגש על המסחר האלקטרוני כאשר היא מנסה להדוף את התחרות על החיפושים ולבנות מנוע חיפוש פנימי חזק ככל האפשר. רק בחודש שעבר החברה התוותה את גרף הקניות החדש שלה שהוא מודל AI משופר אשר מבין מערכת משתנה של מוצרים, מוכרים, מותגים וביקורות.
גרף הקניות מאפשר לקונים ליהנות מחוויית קנייה טובה יותר דרך הפלטפורמה. הצעד הנוכחי תואם את תפיסת המסחר האלקטרוני של החברה והנכונות להשאיר את הקונים לקבל החלטות דרך חיפוש בגוגל.
אינטגרציה דומה מוצעת גם למשתמשי Shopify, פלטפורמה שדרכה מתבצעות מעל למיליארד מכירות מדי יום. זה נראה הגיוני שגוגל תסייע למשתמשים שלה לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר ואכן, זה מה שהיא עושה עכשיו והמוכרים עומדים לגלות כי האינטגרציה הופכת את החיים שלהם לפשוטים יותר.
חיפוש תמונות
גוגל מאפשרת לבצע חיפוש מוצרים על ידי תמונות וזאת בדומה לכלי שמציעה פינטרסט (Pinterest). במקביל היא גם מפתחת כלי תצוגה חדשים של AR עבור מסחר אלקטרוני. בהתחשב בכך שמדובר במנוע החיפוש הגדול ביותר, על הקמעונאים ומקדמי החנויות להתעדכן בשינויים האחרונים ובכך למקסם את החשיפה שלהם.
האינטגרציה החדשה של WooCommerce פועלת וניתן לקרוא עליה מידע מעמיק יותר גם כאן.