הגלילה הרציפה או האינסופית משנה את האופן בו הגולשים יחוו את התוצאות תוך שימוש בנייד. לא עוד לחיצה על תוצאות נוספות אלא המשך גלילה עד למציאת התוכן הרלוונטי. מצד גוגל נאמר כי העדכון יאפשר לגולשים לבצע חיפוש בצורה חלקה בלי ללחוץ על הכפתור כדי לראות עוד תוצאות.
גוגל ציינה כי לעתים הגולשים לא מקבלים את התוכן שהם חיפשו כבר בעמוד הראשון ולכן היא תאפשר מעכשיו לגלול ברציפות עד לסיומו של העמוד הרביעי של תוצאות החיפוש. כל זאת ללא לחיצה נוספת. החברה אמנם בחנה את האפשרות בעבר אך עתה אפשר לראות את היישום בפועל.
כיצד הגלילה החדשה תשפיע על Google Ads?
השינוי של צורת הגלילה מעלה את השאלה כיצד הדבר ישפיע על חשבונות המודעות והופעת המודעות במכשירים הניידים. במסמך השאלות והתשובות של גוגל נכתב כי הדבר לא ישפיע על “המכירה הפומבית” של המודעות ולא על אופן דירוג המודעה.
השינוי לא אמור להשפיע על עלויות הקמפיינים ובכלל זה הופעת המודעות והקליקים. כל זה אמור להישאר כפי שהיה והפעלת הקמפיין תתבצע בצורה דומה. עם זאת, הקמפיינים עשויים להיראות שונים בפועל כאשר הצפי הוא שהגולשים יראו יותר מודעות בחלק העליון של המסך ופחות מודעות בחלקו התחתון.
שינוי הגלילה הוא שינוי הגיוני אשר מתאים לשימוש במכשיר הנייד. כפי שהגולשים משתמשים ברשתות החברתיות כך הם יוכלו להשתמש גם בגוגל. עם זאת, ברור כי מפעילי קמפיינים עשויים לתהות לגבי יעילות השינוי ולכן עליהם להשקיע עוד יותר בבחינת מדדי הקמפיין.
יש לציין כי כרגע השינוי נוגע לשאילתות המבוססות על אתרים בארה”ב, אך הצפי הוא הרחבת הלילה החדשה למדינות ושפות נוספות במהלך שנת 2022.