ממש כפי שקרה עם Google Shopping ועם Google flights, מעכשיו מנוע החיפוש יציג גם רשימות חינמיות של מלונות, Google Hotels.
כפי שפורסם ב-Search Engine Lane, גוגל תתחיל להציג לגולשים רשימת מלונות כשהאפשרויות יופיעו מתחת לתוצאות הממומנות. הופעה ברשימה מתבצעת ללא עלות מצד הלקוחות.
המטרה של גוגל היא לשפר את החוויה של הגולשים כשהם יקבלו מידע על המלונות וחברות הנסיעות בעולם, עם מידע מקיף, זמין, שכולל מחירים ומידע על המלון עצמו. גוגל תמשיך להרחיב את האפשרויות עבור בעלי המלונות והיעדים התיירותיים כך שעוד עסקים יוכלו להציע מידע באופן בולט והלקוחות יוכלו למצוא לעצמם את מקום הלינה המועדף.
הקריטריונים שישפיעו על הופעת המלונות
החדשות של גוגל יכולות להשפיע על עסקים רבים ובמיוחד על אלו בעלי התקציבים הקטנים. לצד זאת, המטרה של מנוע החיפוש לא השתנתה והיא להציג לגולש את התוצאות הרלוונטיות והטובות ביותר. לכן, הופעת המלונות תושפע מהקריטריונים הבאים:
- העדפת צרכנים
- ערך אשר מוצע למשתמש
- חוויית דף הנחיתה
- דיוק במחירים שסופקו לגוגל
על פי החברה, קמפיינים ממומנים לא ישפיעו על הדירוג ואי אפשר יהיה לשלם כדי להופיע ברשימות במיקום גבוה. הקו המנחה יהיה “מדיניות הדיוק” כשגוגל תעניק ציוני דיוק ובעיקר בנוגע למחירים שסופקו על ידי בתי המלון בעבר ובהווה ובהתאם יקבע אילו מלונות יכנסו לרשימה ובאיזה סדר. הציון של כל עסק יכול לנוע בין נכשל לבין מעולה. כדי להבין לעומק על המרכיבים של מדיניות זו, תוכלו להיכנס ולקרוא כאן:
https://support.google.com/hotelprices/answer/6064419
הזדמנות עבור העסקים הקטנים
הכלי החדש של גוגל מאפשר בעיקר לעסקים קטנים ליהנות מהזדמנות לעלות מעלה בתוצאות החיפוש. מקדמים אשר רוצים לעזור ללקוחותיהם צריכים להכיר את המדיניות של גוגל ולסייע ללקוחותיהם להעביר את המידע המדויק והרלוונטי כך שיופיע בגוגל ויוביל ליותר מכירות.