גוגל משיקה השלמה אוטומטית משופרת

מיטל אור
גוגל בודקת ממשק השלמה אוטומטי בכלים עיצוביים חדשים. כל זאת בעמודה שנייה ולא בחלק התחתון של תוצאות החיפוש.
גוגל משיקה השלמה אוטומטית משופרת

גוגל השיקה באופן רשמי את הצעות החיפוש בעמודת תחזית שנייה ובכך היא תספק גישה קלה יותר לתכנים אשר קשורים לחיפוש המקורי. בנוסף, היא אישרה כי היא בוחנת ממשק השלמה אוטומטי ואלמנטים נוספים שיופיעו ברוחב מלא בממשק החיפוש של שולחן העבודה.

השלמה אוטומטית משופרת

ממשק ההשלמה האוטומטי אמור להיות חדש ומשופר ולהציג תחזיות חיפוש נוספות לאלו שהתרגלנו לראות ובכך גם מה אנשים שואלים, מה אנשים מחפשים וכל תוכן שעשוי להיות קשור לשאילתה המקורית.

הדרך להתחיל להפעיל את הממשק החדש היא לבצע את החיפוש מתוך ממשק שולחן העבודה של גוגל. לאחר מכן יש ללחוץ בחזרה על תיבת החיפוש ובהתאם חיפושים נוספים יופיעו בעמודה מקבילה לעמודה המקורית של תוצאות החיפוש.

בדיקה של ההשלמה האוטומטית נעשית גם כן על ידי גוגל כשהיא בוחנת את האפשרות ליצור וריאציות נוספות של השלמה אוטומטית. גוגל מכנה זאת “מקצה לקצה” כשזה המקום בו תיבת החיפוש משתלבת בתוך שאר האלמנטים אשר כבר מופיעים בדף תוצאות החיפוש. גוגל מסירה את הגבול מסביב לתיבה בה מוזנת שאילתת החיפוש והדבר גורם למעבר מקצה אל קצה עם שאר תוצאות החיפוש.

גוגל אישרה את השקת ממשק התוצאות המקומיות

גוגל מבצעת בדיקות שונות לחיפוש ברוחב מלא והיא כבר אישרה את השקת ממשק התוצאות המקומיות וכן את חיפוש המפות ברוחב מלא. במקביל היא בוחנת אלמנטים נוספים שיופיעו ברוחב מלא אך היא עוד לא השיקה את כולם. בכלל זה נבחנת האפשרות לשינוי האופן בו יופיעו התמונות, הצגת קטעים באופן שונה ועוד.

השינוי שנבחן עכשיו אינו מפתיע שהרי גוגל כל הזמן בוחנת כיצד היא יכולה לשפר את תוצאות החיפוש ואת האלמנטים החזותיים שיעניקו חוויית משתמש טובה יותר. עם זאת, כדאי להכיר את השינויים, הקטנים והגדולים כיוון שהם יכולים להשפיע על האופן בו הגולשים משתמשים במנוע החיפוש.

עסקים קטנים וגדולים יוכלו להבין מה הגולשים מחפשים, באיזו תדירות הם מחליטים לבצע חיפוש מחדש, על מה הם לוחצים ועוד. הדבר עשוי להשפיע באופן ישיר על שיעור הקליקים שמגיע מתוך תוצאות החיפוש לאתר ברגע שעלתה השאילתה הרלוונטית.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1441
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
965
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
419
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108193
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102587
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.