גוגל מודיעה כי כבר בשבועות הקרובים המפרסמים בגוגל אדס יוכלו ליצור רשימות “אי הכללה” ולהימנע מהצגת המודעה בתוכן שאינו רצוי מבחינתם. כל זאת בקלות ובמהירות.
כפי שפורסם ב-searchengineland בשבועות הקרובים מפרסמים בגוגל אדס יוכלו להימנע מהופעה לצד תוכן שאינו תואם את המותג.
העלייה בביטחון המותג, אשר מתייחס לאופן בו המותג מוצג ברשת, מוביל את גוגל אדס לאפשר למפרסמים ליצור רשימת “אי הכללה”. בכך גוגל עוזרת למפרסמים להימנע מכך שהפרסומות שלהם יופיעו בתכנים שאינם רצויים מבחינתם.
ברגע שהמפרסמים יעלו את רשימת “אי ההכללות” לחשבון הגוגל אדס, הם יוכלו לתזמן עדכונים באופן אוטומטי, להוסיף דפי אינטרנט ועוד כתובות דומיין וכל זאת כדי להבטיח שרשימת ההחרגה תישאר רלוונטית ועדכנית. התכונה החדשה תהפוך לזמינה כבר בשבועות הקרובים.
יותר כוח למפרסמים
עד עכשיו, הקמת קמפיין פרסום בגוגל אדס כלל פונקציות שאפשרו למפרסמים להימנע מהופעה באתרים מסוימים. הבעיה בכך הייתה שמפרסמים קטנים התקשו לעמוד בקצב, להוסיף עוד אתרים בהם הם לא רוצים להופיע ולא פעם הדבר פגע במותגים. עכשיו גוגל רוצה לתת למפרסמים יותר כוח על ידי יצירת רשימות משלהם או דרך שימוש ברשימות צד שלישי.
הרשימות יאפשרו למפרסמים להחליט היכן הם לא רוצים להופיע וכך למקד את מאמצי הקידום שלהם במקומות הנכונים שיחזקו את המוצר. גוגל מודעת לעובדה שהאינטרנט מתפתח וכי אנשים תופסים את המותגים בצורה שונה מכפי שהם התייחסו אליהם בעבר. רשימת “אי הכללות” המתבססת על ניסיון המותג או ניסיון מותגים מובילים תאפשר למפרסמים למקד את התקציב שלהם במקומות הנכונים וכל זאת בצורה אינטואיטיבית ופשוטה.
התכונה החדשה של גוגל אדס צפויה להיכנס לפעולה כבר בשבועות הקרובים. המותגים יוכלו להימנע מפרסום לצד תכנים שאינם תואמים את אופיים בצורה פשוטה יותר והם יוכלו לחסוך במשאבי זמן וכסף בתהליך.