את התבנית החדשה שיתפה גוגל והמראה דומה לבועות. המטרה היא לקהל על המשתמשים להבין את הנתונים השונים וכל זאת ללא צורך בכלי צד שלישי. התבנים החדשה פשוטה לשימוש וגוגל עיצבה אותה כך שהמשתמשים יוכלו להבין אילו שאילתות מניבות את התוצאות הטובות ביותר באתר ומה אפשר לשפר.
גוגל מציעה טיפים לשימוש בתבנית
גוגל מספקת למשתמשים טיפים במטרה לעזור להם להשתמש בתבנית החדשה ולבודד את הנתונים החשובים ביותר עבורם. את כל הטיפים אפשר לראות בסדרת הבלוגים של גוגל אשר מוקדשת כולה ל-Google Data Studio.
השימוש בתרשים החדש של גוגל ממחיש את נתוני השאילתות וכדי ליהנות מהנתונים יש לחבר את Search Console ל-Data Studio. לאחר מכן יש לפתוח את הקישור לתבנית בחשבון המחובר ל-Search Console המיועד לניהול.
הנתונים שמוצגים בתבנית החדשה
תבנית הבועות של גוגל מציגה את ביצועי השאילתות כשהיא מציגה את המיקום הממוצע, שיעור הקליקים, המספר הכולל של הקליקים, קטגוריות ואת ארבעת סוגי הביצועים של השאילתה. כל בועה המופיעה בתבנית מייצגת שאילתה בודדת כשהנתונים נשלפים מתוך ה-Search Console.
המשתמשים יכולים לבחור לבחון ביטוי יחיד או מכלול של שאילתות. להחליט להתמקד בביטוי מסוים או להרחיב את החיפוש ולסנן נתונים לפי תאריך, מדינה ומכשיר ממנו בוצעה הגלישה. תרשים הבועות מאפשר למצוא קשרים בין מספר משתנים. הוא מציג נתונים כבועות על הגרף בין הצירים והיתרון העיקרי שלו הוא ביכולת לראות נתונים רבים על מסך אחד.
חיסכון בזמן תודות להצגת נתונים ברורה
התבנית החדשה עומדת לחסוך למשתמשים זמן רב ואת הצורך בתוכנות חיצוניות נוספות. מעתה המשתמשים ימצאו כי Data Studio מספק להם יותר מידע, יותר מדויק ולקבל החלטות המבוססות על נתונים בקלות ובמהירות.
השינוי מאפשר להצליב נתונים בין שאילתות שונות ולראות לעזור לקבל את ההחלטה היכן להשקיע את הזמן ואילו פעולות אופטימיזציה יש לבצע כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.