על פי החברה, Google Search Console עובר שינויים ועדכונים כך שיתאים לכלי בדיקת כתובות האתרים. העיצובים והשיפורים הצפויים יתאימו לכלי בדיקת הכתובות באופן מלא. הדבר ישפיע במיוחד על AMP, Mobile Friendly ועל התוצאות העשירות (Rich Results).
גוגל מעדכנת את העיצוב ומשפרת חלק מתכונות הכלים הקיימים
גוגל מעדכנת את העיצוב ומשפרת חלק מהתכונות של שלושת הכלים שמשמשים את בעלי האתרים והמקדמים. באופן נקודתי, הכלים יכילו גם שדות שיאפשרו לבדוק את כתובות האתרים בקלות, לרבות:
- זמינות הדפים – בעלי האתר יוכלו לדעת האם גוגל הצליחה לסרוק את הדף המדובר והאם היו כשלים או בעיות בתהליך הסריקה של כתובת האתר.
- כותרות HTTP – הכלים יתנו מיגע על תגובות כותבות HTTP וחזרה מכתובת האתר שנבדקה.
- צילום מסך – הדף הנבחן יוצג בצילום כפי שגוגל רואה אותו.
- בדיקת AMP – כולל בדיקת כתובת URL קנונית.
גוגל משנה ומעדכנת את כלי בדיקת האתרים והופכת אותם לזמינים ופשוטים יותר לשימוש. השינוי צפוי להוביל ל”יישור קו” בין הכלים השונים ולהפחתת הפערים בניהם כפי שקורה לא פעם. גוגל אמרה כי ישנה אי התאמה בין כלי בדיקת הכתובות לבין הדו”חות השונים והדבר עשוי להוביל לבלבול.
כאשר כל הכלים יעבדו בצורה מסונכרנת, בעלי האתרים יוכלו לנצל טוב יותר את הזמן הנדרש עבור מעקב האתר ויחוו פחות בלבול מול נתונים שהיום לא מוצגים בצורה עקבית.