גוגל משיקה תכונה חדשה, שתאפשר לכם להציג פוסטים מהמדיה החברתית ישירות בפרופיל הגוגל העסקי שלכם. הפוסטים יתווספו לפרופיל באופן אוטומטי, מה שצפוי לחסוך לא מעט זמן ומשאבים. תוכלו לנהל את התכונה החדשה בקלות לפי ההעדפות שלכם, לבחור את הפלטפורמות החברתיות שיקושרו לחשבון הגוגל שלכם ולנהל עדכונים ספציפיים.
יתרונות הפיצ’ר החדש עבור אנשי שיווק
לאחר העדכון האחרון שהכרזנו עליו בעניין הפרופילים העסקיים בגוגל, בנוגע להסרת אתרים שנבנו דרך GBP – נראה כי כעת המיקוד של גוגל הולך יותר לכיוון הסושיאל. במסגרת העדכון החדש, תוכלו להוסיף לינקים לרשתות החברתיות הבאות: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טיקטוק, X או יוטיוב.
האינטגרציה החדשה צפויה לעזור לכם בכמה דרכים:
- חיסכון בזמן: הפיצ’ר החדש צפוי לחסוך לכם לא מעט זמן. מעתה כבר לא תצטרכו להשקיע זמן בשיתוף כל פוסט לאחר פרסומו, התהליך ייעשה באופן אוטומטי.
- שיפור הנראות: האינטגרציה החדשה תופסת יותר שטח פנים בתוצאות החיפוש של גוגל. שטח גדול יותר מוביל לתשומת לב רבה יותר מצד הגולשים.
- שיפור המעורבות: הקישור הישיר צפוי להביא תנועה חדשה לפלטפורמות החברתיות של העסק, ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם.
איך להתחיל להשתמש בפיצ’ר החדש?
כדי להשתמש בפיצ’ר החדש של גוגל, עקבו אחר השלבים הבאים:
- היכנסו לחשבון העסקי בגוגל.
- לחצו על כפתור עריכת פרופיל “”Edit profile
- לחצו על: “Business information” ואז על “Contact”
- לחצו על “Social profiles”. כאן תוכלו לנהל את האינטגרציה החדשה לרשתות החברתיות שלכם כולל הוספה, הסרה או עדכון של קישורים.
- בחלק מהמקרים גוגל תוסיף קישור לפלטפורמות החברתיות של העסק באופן אוטומטי.
- כל עמוד עסקי יכול להיות מקושר לחשבון אחד מכל מדיה חברתית. יחד עם זאת, עסקים שונים יכולים להשתמש באותו הלינק למדיה חברתית מסוימת (למשל, שני עסקים יוכלו לקשר לאותו עמוד פייסבוק, אך כל עסק יוכל לקשר רק לעמוד פייסבוק אחד).
- כדי שגוגל תדע להציג את הפיצ’ר באופן מיטיבי, חשוב להקפיד על הפורמט הבא בלינק הקישור: “https://www.facebook.com/{username},” לפייסבוק, “https://www.instagram.com/{username}.” לאינסטגרם וכו’.
לסיכום
הכלי החדש של גוגל מבהיר פעם נוספת את החשיבות של המדיה החברתית בניהול עסק – כעת מדובר בחלק אינטגרלי ובלתי נפרד עבור כל מי שמחפש להופיע בחיפוש המקומי בגוגל. נוכחות בפלטפורמות המובילות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק היא עוד כלי שיכול לתת בוסט קטן לנוכחות הדיגיטלית שלכם, ולמשוך אליכם לקוחות חדשים. כעת ניתן לרכז במקום אחד את כל הנוכחות האינטרנטית של העסק, כמעט ללא מאמץ מצידכם. נכון לכתיבת שורות אלו, הפיצ’ר החדש זמין רק באזורים מסוימים, אך הוא צפוי להתרחב לכלל המשתמשים בעתיד הקרוב.