גוגל מאשרת: עדכון אוגוסט 2024 משפיע על AI Overviews

עומר לייבנזון
ג'ון מולר אישר: עדכון הליבה של אוגוסט 2024 לא רק נותן יתרון לאתרים קטנים בתוצאות החיפוש, אלא גם נותן רוח גבית לעסקים הקטנים בפיצ'ר ה-AI החדש.
עדכון גוגל אוגוסט 2024 משפיע על ai overviews

אחרי שכבר דיברנו על עדכון הליבה של גוגל מאוגוסט 2024, יש משהו שהמקדמים בארה”ב כבר שמו לב אליו – השפעה ישירה על סקירות ה-AI בתוצאות החיפוש, שפעילות כיום רק בארה”ב ולאחרונה התרחבו למספר מדינות נוספות. נראה שהעדכון הזה לא רק נועד לעזור לאתרים קטנים לחזור לעניינים, אלא גם משנה את הדרך שבה גוגל מציגה את הסקירות האוטומטיות שלה.

עדכון הליבה משפיע על הופעתם של התקצירים

אז מה בעצם קורה? עדכוני הליבה של גוגל, במיוחד זה של אוגוסט 2024, משפיעים על כל חלק במערכת לטוב ולרע. סקירות ה-AI, אלו שמופיעות בראש תוצאות החיפוש ומסכמות מידע ממקורות שונים, משתנות גם הן. עד עכשיו, הסקירות נטו להעדיף מקורות גדולים ומבוססים, מה שקצת דחק את האתרים הקטנים החוצה. אך עם העדכון החדש, גוגל תתחיל לשלב יותר מקורות מגוונים ואיכותיים, כולל אתרים קטנים שמייצרים תוכן מעולה.

ג’ון מולר אישר

לאחר שהשינויים התחילו לצוץ, נשאלה השאלה: האם גם סקירות ה-AI מושפעות מעדכוני הליבה? משתמש בלינקדאין פנה לג’ון מולר כדי לקבל תשובה, והתשובה לא איחרה לבוא. מולר אישר ש”סקירות אלו הן חלק ממערכת החיפוש, ועדכוני ליבה משפיעים על החיפוש, אז כן.” זה אומר שגם הסקירות האוטומטיות משתנות בהתאם לעדכון, וזה משהו שכל מקדם אתרים לאתרים גדולים כקטנים צריך לקחת בחשבון.

John Muller confirms ai overviews affected by core update

ההשפעה על קידום אתרים קטנים

עבור מקדמי האתרים, ובמיוחד אלו שמקדמים אתרים קטנים, העדכון הזה יכול להיות הזדמנות ענקית. אם אתם מפעילים אתרים קטנים אך כאלו שמכילים תוכן איכותי, זה בדיוק הזמן שבו גוגל עשויה לתת לכם יותר חשיפה בסקירות ה-AI – כרגע אמנם רק בחו”ל, אך אל דאגה – הפיצ’ר עוד יגיע לישראל. המשמעות היא שתוכן איכותי ומקורי יכול להופיע בראש תוצאות החיפוש, גם אם הוא מגיע מאתר קטן ולא מוכר.

המסר ברור: עדכון הליבה של אוגוסט 2024 משנה את הכללים, וזה הזמן לוודא שהתוכן שלכם לא רק מדורג היטב אלא גם מקבל מקום בסקירות ה-AI של גוגל. המשיכו לעקוב ולהתאים את האסטרטגיה שלכם כדי לשמור על היתרון בשוק.

לקריאת הדיון בפרופיל הלינקדאין של Nicholas McDonough

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
72
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
89
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107088
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101724
מדיה חברתית
דנה רוזן
82930
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.