גוגל מתחילה לשחרר לאוויר את עדכון הליבה של אוגוסט 2024

עומר לייבנזון
בעקבות פידבק שתכנים מאתרים קטנים נעלמים לטובת אתרים גדולים, גוגל הכריזה על עדכון הליבה של אוגוסט 2024 כדי לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש.
עדכון ליבה גוגל אוגוסט 2024

גוגל השיקה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, והפעם, יש בשורות חשובות לאתרים קטנים ועצמאיים שנפגעו מהעדכון הקודם. העדכון החדש, שמתחיל להתגלגל בימים אלו וצפוי להסתיים תוך כחודש, נועד לשפר את איכות תוצאות החיפוש ולהבליט תוכן שימושי מאתרים שפעמים רבות נדחקים לאחור בתוצאות החיפוש.

מה אומר העדכון?

במהלך השנה האחרונה, גוגל קיבלה פידבק משמעותי מיוצרים ומפרסמים שהביעו חשש מכך שתכנים איכותיים מאתרים קטנים נעלמים בתחרות מול אתרים גדולים ועדכונים קודמים. הבעיה הייתה שהעדכונים, כמו “Helpful Content” של ספטמבר 2023, יצרו מצב שבו אתרים קטנים רבים איבדו מיקומים לטובת אתרים גדולים יותר, למרות שהתכנים שלהם היו איכותיים ורלוונטיים. גוגל הבינה את הבעיה והחליטה לפעול.

הפתרון שמציע עדכון אוגוסט 2024 הוא להעניק יותר חשיפה לאתרים קטנים שמייצרים תוכן איכותי ומקורי, ולוודא שתוצאות החיפוש מציגות מגוון רחב של אתרים, ולא רק את הגדולים. במילים אחרות, גוגל מתכוונת לשים דגש רב יותר על ערך התוכן עבור המשתמש ולא רק על יכולתו לדרג היטב במנועי החיפוש.

כיצד העדכון ישפיע על אתרים קטנים?

העדכון הזה הוא תוצאה של הקשבה ליוצרים ולמפרסמים שהעבירו ביקורת על העדכונים הקודמים. כעת, המטרה היא לקדם אתרים קטנים ומקוריים כדי לוודא שתוכן איכותי לא ייעלם בין ההמונים. בנוסף, גוגל מתכוונת להמשיך ולעבוד על שיפורים נוספים בתחום זה בעדכונים הבאים.

גוגל גם עדכנה את ההנחיות למנהלי אתרים, במיוחד למי שחווה ירידה במיקומים. אין צעדים ישירים להתאוששות, אך ההמלצה מצד גוגל היא כמו בעבר, להמשיך לכתוב תוכן שממוקד בקוראים ולא רק באלגוריתם. חשוב לזכור שהתאוששות משמעותית מתבצעת לרוב בעדכון ליבה נוסף, ולכן סבלנות היא המפתח הכי חשוב.

עדכון מרץ 2024 היה אחד מהגדולים בשנים האחרונות, אך רבים מהאתרים שנפגעו בעדכונים קודמים לא הצליחו להתאושש. כעת, עם עדכון אוגוסט 2024, יש תקווה מחודשת שהשיפורים שנעשו על ידי אתרים קטנים יובילו לתוצאות חיוביות בשבועות הקרובים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Search Engine Journal

תגיות רלוונטיות: גוגלמנועי חיפוש
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1346
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
932
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108155
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102560
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.