ביום שישי הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה כי סין חידשה את רישיון ה-ICP , אותו רישיון אשר מקנה לחברה את האישור לספק שירותי אינטרנט במדינה. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, משתמשי גוגל סין מופנים ישירות לגוגל הונג קונג או לעמוד נחיתה בגוגל סין המפנה לשם. גוגל הונג קונג מספק למשתמשים הסינים את השירותים הרגילים של החברה ותוצאות חיפוש לא מצונזרות.
לא ברור כיצד חידוש הרישיון מתיישב עם דרישות הצנזורה הסינית, אבל מכיוון שהנושא עוד לא ירד מסדר היום הציבורי, נראה שבעוד מספר ימים כבר נדע את כל התשובות.