דיווח על ביקורים בחנות הפיזית מתקיים בזכות המעקב של גוגל. מנוע החיפוש עוקב אחר נתוני הביקורים על ידי מעקב אחר הפעילות שהיסטוריית המיקומים פועלת בטלפונים שלהם. עד היום יכלו בעלי חנויות פיזיות אשר הנכס שלהם ב- Google Analytics מחובר ל-Google Ads לדעת כמה אנשים אשר ביקרו באתר שלהם הגיעו אליהם באופן פיזי וזאת תוך שימוש ב- Google Analytics. בקרוב הנתונים הללו יסופקו אך ורק דרך Google Ads.
שינוי פלטפורמת קבלת הנתונים
גוגל מסרה כי היא לא תדווח יותר על נתוני ביקור פיזי בחנויות דרך פלטפורמת גוגל אנליטיקס. אמנם תופסק הפקת הנתונים אך הנתונים ההיסטוריים ימשיכו להיות זמינים. את ההודעה הזו אפשר לראות בעדכון של דף העזרה של Google Analytics (קישור בתחתית הכתבה).
הדיווחים אשר מתקבלים היום דרך Google Analytics יופסקו בתאריך 31 באוקטובר 2022. מאותו הרגע בעלי חנויות אשר עד כה יכלו לקבל מידע על המבקרים שהגיעו לאחר שצפו באתר שלהם יצטרכו לעבור ל- Google Ads כדי לקבל את המידע. יש לציין כי היסטוריית הנתונים לא תלך לאיבוד.
דו״חות לבעלי חנויות פיזיות העומדים בקריטריונים מסוימים
נתוני ביקורים בחנות הפיזית מעניקים אומדן המבוסס על נתוני משתמשים שהפעילו את היסטוריית המיקומים שלהם. הנתונים מצטברים והם מדווחים בצורה אנונימית כאשר בעלי החנויות לא יכולים לראות ביקורים בודדים באתר, קליקים על מודעות וכן עליהם להיות בעלי חנות פיזית אשר נמצאת בחלק מהמדינות ושעונה על קטגוריות מסוימות.
גוגל לא מספקת מידע על מבקרים בעסקים מסוימים אשר יש בהם רגישות כלשהי כולל מיקומים שקשורים בבריאות, דת, תוכן למבוגרים ותוכן לילדים. גוגל אינה יכולה להבטיח כי היא תספק דו״ח ביקורים לכל מפרסם ובמידה ובעל העסק לא מקבל את הנתונים אך יש לו חשבון Google Ads באפשרותו לפנות לגוגל ולהגיש בקשה לקבל את הנתונים.