מערך נתונים חדש מצטרף לדף התובנות במטרה להדגיש את הבעיות אשר נמצאו במהלך הבדיקות של המסע. תהליך האבחון והתובנות יוכלו לעזור למפרסמים לזהות בעיות שונות שיכולות להיות במסעות הפרסום ובתוך כך: בעיות המונעות את מסע הפרסום, בעיות שמובילות למעורבות נמוכה, בעיות שמקשות על מדידת המרות ונתונים נוספים.
הנתונים אותם אפשר לקבל מעכשיו במערכת של Google Ads
כל הנתונים יסופקו למפרסמים בדף התובנות בגוגל אדס. המפרסמים יוכלו לקבל סקירה כללית של מסע הפרסום ואת הביצועים ובכך לפתור בעיות כבר בשלבים ראשוניים. המטרה היא לספק תובנות שיאפשרו למפרסמים למקסם את התוצאות שלהם. בין היתר תספק Google Ads את המידע הבא:
- מצב החשבון
- סטטוס החיוב
- סקירת מדיניות
- מעקב המרות
- תקציבי קמפיינים
- יעדים ואסטרטגיות מחיר
- סטטוסים של מסעות הפרסום
- עוצמת מודעות
לשפר את הקמפיין ולהגיע לביצועים מקסימליים
בנוסף לנתונים תספק Google Ads המלצות אשר יעזרו למפרסמים להגיע לביצועים מקסימליים בזמן קצר. האבחון עומד להיות מקיף והמסקנות ישפרו את היכולת לראות את כלל הנתונים ולהחליט כיצד נכון לפעול בכל מסע פרסום.
התובנות השונות הוצגו במערכת של Google Ads כבר בחודש מאי השנה כשעד כה ההודעה הייתה כי אלו יושקו בקרוב. עתה ההשקה יוצאת לדרך.
תובנות האבחון של Google Ads
תובנות האבחון של Google Ads יוצגו ברגע שמסע הפרסום לא מקבל תנועה או שהוא לא מוביל להמרות. אם מסע הפרסום פעיל, אנשים רואים את המודעות ולוחצים עליהן, הדבר מצביע מבחינת המערכת על כך שאין בעיות לדווח עליהן.
יש לציין כי כרגע כל הנושא נמצא עדיין בשלבי בטא ולכן רק חלק מהמשתמשים יוכלו להגיע לדף התובנות ולקבל ממנו מידע. המטרה של גוגל היא לספק את התובנות לעוד מפרסמים כשבחירתם תהיה אקראית כך שיתכן שלחלק יהיו כבר עכשיו נתונים מוגבלים או מורחבים. כמו כן מערך הנתונים החדש אמור להתרחב לסוגי מסעות פרסום שונים במהלך החודשים הקרובים.