גוגל יוצאת עם דף ניסויים חדש בתוך Google Ads אשר יעזור למפרסמים ליצור, לנהל ולבצע אופטימיזציה של הקמפיין. כל זאת ממקום אחד ובצורה קלה יותר מכפי שהיה עד היום.
הפעלת ניסויים על הקמפיין
בעבר, כל שינוי וניסוי דרש להתחיל מההתחלה וליצור טיוטה של מסע הפרסום. עכשיו יש למפרסמים אפשרות לבחור את מסע הפרסום אותו הם רוצים לבדוק ולבצע ניסויים שונים בתוכו. בכלל זה ציון זמן הפעילות, התנועה והתקציב של הקמפיין.
בזמן שהניסוי עובד המפרסמים יוכלו לעקוב אחר הביצועים הפוטנציאליים ואם הם יהיו מרוצים מהתוצאות הם יוכלו לשנות את מסע הפרסום הנוכחי בקליק אחד. צורת התנהלות זו יכולה למנוע בעיות ביישום השינויים ולהקל על בחינת התוצאות שלהם.
אופטימיזציה של ניסויי הקמפיין
בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, עכשיו גוגל מציעה אפשרות להפעיל את הניסוי ובמידה וישנה שביעות רצון מהתוצאות פשוט לסנכרן אותו עם מסעות הפרסום הפעילים. אין יותר צורך להעתיק את המידע ממסע הפרסום המקורי. הפעילות החדשה יכולה להקל על תהליך הפרסום ועל הזמן הנדרש להפעיל כל קמפיין. הדבר משמעותי לכולם ובמיוחד לאלו שמפעילים בו זמנית מספר קמפיינים.
העדכון הנוכחי מאפשר לבצע בדיקות שונות למסעות הקמפיין כאשר בהפעלת הסנכרון גם מילות המפתח יתווספו למסע באופן אוטומטי. הסנכרון יופיע כברירת מחדל בעת יצירת ניסוי חדש. הדבר יאפשר למפרסמים לקבל החלטות בקלות ובהתבסס על נתונים אמינים יותר.
לא עוד טיוטות וניסויים מבלבלים
ההשקה הנוכחית מיועדת להפחית את הבלבול אותו חווים מפרסמים חדשים וותיקים ב-Google Ads. השינוי אמור להפוך לקצר את שלבי הפרסום, ליצור טיוטות בקלות ומאפשר לבצע עוד ועוד ניסויי קמפיין, לבחון שינויים קלים וכל זאת בלי להתחיל את כל הקמפיין מההתחלה.
כמו כן, המפרסמים יוכלו לעקוב אחר הבדיקות שלהם בדף הניסויים ובמידה והם יהיו מרוצים, להחיל את השינוי וכל זאת בלחיצה אחת.