בעבר, Google Ads אפשרה לכלול מיקום ממוצע בעמודות מותאמות אישית אך לאחר שהמיקום איבד מחשיבותו כמדד בשנת 2019 לא הוצעה חלופה לנתון זה.
המיקום הממוצע ונתח ההופעות מאפשרת למפרסמים לעשות חישובים אשר יובילו אותם לאתר את ההזדמנויות העומדות לפניהם. הנתונים יאפשרו להם לקבל החלטות בנוגע לתקצוב ולדרך הניהול של התקציב.
עוד על עמודות מותאמות אישית
עמודות מותאמות אישית מאפשרות למפרסמים להוסיף עמודות בתוך ממשק המשתמש הנוכחי. הדבר מאפשר למפרסמים להתייעל תודות לבחינת נתונים ספציפיים אשר רלוונטיים לקמפיין שלהם.
עמודות מותאמות אישית יכולות לכלול משוואות בהן ניתן לשלב מספר שדות נתונים. לדוגמה, המפרסמים יוכלו לעקוב אחר אחוז ההמרות של מסע הפרסום שלהם. המפרסמים יוכלו להסתכל גם על סוגי ההמרות ולבצע חישובים בנוגע להצלחת צעדיהם.
מפרסמים יוכלו גם לבצע ניתוחי מעמיקים של המודעות וזאת על ידי בחינת המרה בעבור כל הופעה. המטרה היא ליצור עמודות מותאמות אישית בהן יופיעו נתונים אשר המפרסמים רוצים לראות ולעקוב אחריהם. המפרסמים יוכלו לבחור כיצד תעוצב העמודה המותאמת באופן אישי ולנוחיותם יוכלו לעצב את הנתונים כמספרים, אחוזים או כמטבעות.
מדד ניתוח הופעות בעמודות מותאמות
ניתן להשתמש במדדים שונים כדי לנתח את ההופעות וכל זאת בתוך העמודות המותאמות באופן אישי. בין היתר ניתן לבחון את הופעות החיפושים, השיתופים והקליקים.
המפרסמים יוכלו לחלק את העמודות החדשות באופן שיקל עליהם לראות מה הם מקבלים מהפרסום ולהעריך את היחסים בין ההשקעה לבין הנראות וההמרות וכל זאת על סמך מיקוד והגדרות שהם ביקשו לראות.
יישום העמודות יוכל להתבצע בכל אחד מהדפים הבאים אשר מופיעים בממשק המשתמש: קמפיינים, קבוצות מודעות, מודעות ותוספים ומילות מפתח.
כדי ליצור עמודות מותאמות יש ללחוץ בחלק העליון של הטבלה מצד ימין על סמל העמודות ולאחר מכן על “שנה עמודות” (Modify Columns). לאחר מכן יש ללחוץ על העמודות המותאמות אישית ולבחור בעמודה חדשה. לבסוף יש לבחור את המדדים הרצויים להצגה ולהגדיר את המערכת כך שתחשב את הנתונים המבוקשים.