גוגל אדס מתחילה בהשקה להרחבת הופעת התמונות גם על המכשירים הנייחים כשהדבר מתייחס גם על הרחבות לתמונות דינמיות.
חשיבות תוספת התמונה
תוספת תמונה עשויה להפוך את המודעות הקיימות להרבה יותר מושכות מבחינה ויזואלית. אנשים נמשכים לא רק למלל והתמונה תעזור להגדיל את אחוזי ההקלקה וגם להוביל לכך שהקליקים יהיו רלוונטיים יותר (מה שיתבטא ביותר המרות).
החל מעוד מספר שבועות התמונות יופיעו גם בגרסת שולחן העבודה, מה שיוביל לכך שגם משתמשים שמבצעים חיפוש בבית בנוחות או מהעבודה, יוכלו לראות את התמונה. כמובן, כל זאת כשהם כבר יכולים לראות תמונות בשימוש בנייד.
אלו אשר מפעילים תוספות תמונה בפרסום במכשיר הנייד לא צריכים לשנות דבר וברגע שהשינוי יכנס לפועל, אותן תמונות יופיעו באופן אוטומטי גם במכשירים הנייחים. מומלץ לבצע מעקב אחר הביצועים כדי להעריך האם התמונה משפיעה לטובה או לרעה על אחוז ההקלקות וההמרות.
עדכון בשימוש בשולחן העבודה
טרם העדכון הנוכחי הרחיבה גוגל אדס את השימוש בתמונה בפרסום במכשירים ניידים. הרחבות התמונה מופיעות נכון לעכשיו רק במכשירים הניידים אך מרגע שהעדכון יצא לפועל, הן יופיעו בכל המכשירים. המפרסמים יוכלו לחלק את הביצועים של המכשיר השולחני על ידי פילוח נתונים לפי סוג המכשיר.
במקביל לכך, גם הרחבות תמונה דינמיות משתנות. העדכון יכלול תוספי תמונה עבור שימוש בדסקטופ כשהתמונה תיבחר הרלוונטית ביותר מדף הנחיתה של המודעה תיבחר באופן אוטומטי. כל זאת בזמינות בשימוש בכל השפות.
כחלק מהשינוי, גוגל מוסיפה ספריית תמונות חינמית במטרה לעזור למפרסמים למצוא את התמונה שמבחינתם מעבירה את המסר הוויזואלי הטוב והנכון ביותר. כדי לגשת לספרייה יש לבחור ב”תמונות במלאי” (Stock Images) ולבחור את התמונה המועדפת. לאחר מכן ניתן לחתוך את התמונה הנבחרת לפורמט ריבועי או רוחבי וכל זאת ישירות מתוך גוגל אדס.