התכונה החדשה מיועדת לעזור בעיקר לעסקים קטנים בביצוע תהליך אוטומטי למענה לחלק מהשאלות שנשלחו דרך המפות של גוגל ודרך חיפוש כללי בגוגל. התכונה החדשה תהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל העסקי בגוגל ואפשר יהיה לנהל אותה בקלות דרך המקטע של שאלות נפוצות במקטע ההודעות.
עוד דרך לתת מענה לשאלות נפוצות
המטרה של גוגל היא לתת מענה נרחב כשהגולשים נמצאים בתוך הפלטפורמה הראשית. הפונקציה החדשה מחברת בין הצרכים של גוגל לבין הצרכים של העסקים. גוגל תגדיל את זמן השהות כשהגולשים יוכלו לקבל מענה לשאלות נפוצות שעולות אצלם. העסקים יוכלו לתת מענה בצורה פשוטה לשאלות שהם כבר נשאלו מספר פעמים.
העסקים יכולים להגדיר תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות כשהגולשים המתעניינים בעסק יקבלו אותן במסגרת הצ’אט.
הוספת התשובות דרך “העסק שלי” (GMB)
עסקים יכולים להוסיף תשובות לשאלות נפוצות מתוך הפרופיל שלהם ב-GMB. יש להיכנס לפרופיל, ללחוץ על כפתור “לקוחות” ולאחר מכן ללחוץ על כפתור “הודעות”. בחלק הזה יש ללחוץ על שלושת הנקודות האנכיות וללחוץ על “הגדרת הודעה”. השלב האחרון הוא לחיצה על “ניהול שאלות נפוצות” ומילוי טופס ההרשמה לשאלות הנפוצות.
כל עסק יכול ליצור עד עשר שאלות נפוצות כשלכל שאלה יש מגבלה של עד 40 תווים. לכל תשובה יש מגבלה של 500 תווים. כמו כן, עסקים יכולים לכלול קישורים בתשובות שלהם כך שאלו יפנו למקומות הרלוונטיים באתר (מה שכמובן יכול לסייע לקידום).
דרך נהדרת לקדם את העסק
קידום העסק מתייחס לא רק לקידום בגוגל אלא להגעת הלקוחות לעסק עצמו. הודעות, שאלות ותשובות שיתבצעו דרך גוגל מפות או בחיפוש במנוע החיפוש יכולות להיות דרך מעולה להביא עוד לקוחות תוך חיסכון בזמן יקר.
השאלות הנפוצות והתשובות האוטומטיות יכולות לעזור לעסקים להגיב ללקוחות המתעניינים באופן מידי ולשפר את שביעות הרצון תוך ניצול חכם של המשאבים העסקיים.