גוגל מכריזה: כעת Gemini Pro יהיה זמין ברחבי העולם

עומר לייבנזון
גוגל מרחיבה פונקציות מתקדמות בצ'אט הבינה המלאכותית בארד (Bard) ואת מחולל התמונות שלה Gemini Pro לכל השפות והמדינות הנתמכות.
Gemini Pro in Bard
מקור: Google Product Updates

במסגרת ההכרזה, גוגל מפרסמת נתונים שנאספו על ידי ה-“Large Model Systems Organization” (גוף נחשב בתעשייה להערכת מודלים לשוניים וצ’אט-בוטים). לפי הנתונים, בארד בתוספת ג’מיני פרו שהושק רק לא מזמן הוא הצ’אט-בוט הטוב ביותר בהשוואה לכל צ’ט-בוט אחר, חינמי או בתשלום. נתונים שנאספו על-ידי גורמי צד שלישי מאשרים את המסקנות. בארד מחולל תמונות מהר יותר מהמתחרים, וכעת היצע השפות שלו הוא גם הרחב ביותר. מדובר על יותר מ-230 מדינות ברחבי העולם, וביניהן ישראל.

איכות לצד מהירות

בארד מסוגל ליכולות למידה מתקדמות של אלגוריתמים, אותן הוא מתרגם לתמונות באיכות גבוהה בהתבסס על הקשרים. היכולות של בארד מתבססות בין היתר על עדכונים במודל התמונות Imagen 2 model, כשאיכות התמונה ומהירות היצירה מתרחשות בצירי זמן מקביליים. התמונות שאפשר לייצר בטכנולוגיה הזאת הן מאד ריאליסטיות, בדומה לצילומים אמיתיים. התהליך עצמו פשוט ומסתכם בהקלדה של פקודה פשוטה, והתמונה נוצרת תוך שניות ספורות.

יצירת תמונות עם Gemini
מקור: Google Product Updates

ג’מיני ישתלב גם בחיפושי גוגל

גוגל כבר הודיעה בעבר שג’מיני ישתלב במוצרי גוגל נוספים, במהלך שאולי ישנה כליל את הדרך שבה אנחנו מכירים את גוגל היום. בין היתר, הג’מיני, כך על פי גוגל, ישתלב גם ב-SGE ולא רק – אלא מנוע ה-AI המשוכלל הוא גם מה שעתיד להפוך את ה-SGE למנוע חיפוש הרבה יותר יעיל. אולי, זה מה שיוכל להפוך את ה-SGE לתחליף ראוי למנוע החיפוש מבוסס התוצאות, כפי שאנו מכירים אותו.

גוגל לא רק מדברת על היתרונות, אלא גם על הסכנות: היא מתייחסת גם לדאגות בקרב הציבור בנוגע להשלכות האפשריות של טכנולוגיית בינה מלאכותית, ומדגישה כי המודל נבנה תוך שמירה על עקרונות החברה בנושא. בכל תמונה שמיוצרת על ידי בארד, תוטבע לתוך הפיקסלים חותמת דיגיטלית. החתימה תייצר הבדלה בין תמונות שנוצרו על-ידי בינה מלאכותית, לבין עבודות אומנות שנוצרו על-ידי בני אדם. עדכון משמעותי נוסף הוא הרחבת הכלי לבדיקת מקורות ל-40 שפות נוספות. מדובר בכלי שבאמצעותו ניתן לאמת או להפריך מידע מרחבי הרשת דרך מקורות נוספים. כמו כן, גוגל מקדישה מאמצים למניעת תכנים אלימים ופוגעניים וכעת הם מיישמים פילטרים שימנעו מאנשים לחולל תמונות שעושות שימוש בשמות של אנשים אמיתיים.

ההשקה של בארד היא צעד משמעותי בעולם התוכן, כחלק חלק מהשינוי של האופן שבו אנחנו מייצרים וצורכים תמונות בפלטפורמה הדיגיטלית. בארד מסייע ליוצרי תוכן להפוך את החזון היצירתי שלהם למציאות. הוא יכול לסייע בפרויקטים גדולים ובמשימות שגרתיות כאחד. נכון לעכשיו, השירות ניתן בחינם ופועל בגרסת בטא. הסתקרנתם? נסו בעצמכם.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של גוגל

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתגוגל
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
886
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
689
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
352
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107901
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102350
מדיה חברתית
דנה רוזן
83165
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.