דיווחים מצביעים על כך שתקופת הקניות לחגים מהווה 20% מההכנסות השנתיות של העסקים הקטנים. עכשיו פייסבוק יוצאת בכלים חדשים שמטרתם להקל על העסקים לתקשר עם הלקוחות, להזמין אותם לפגישה נוספת בפייסבוק וליצור מודעות.
העדכונים של פייסבוק עבור עסקים קטנים
שיחות שמע ווידאו לעסקים
פייסבוק הכריזה שהיא בוחנת את האפשרות לקיים שיחות שמע ווידאו לעסקים נבחרים באמצעות Inbox Business דרך המסנג’ר. הרעיון הוא לתקשר בטלפון, בווידאו ובטקסט דרך אפליקציה אחת. כך עסקים יוכלו לתקשר עם הקהל בצורה חלקה ולהקל על ביצוע עסקאות וכל זאת בלי לעזוב את המסנג’ר. שיפור התקשורת יכול לסייע לסגור עסקאות נוספות תוך אבטחה מלאה.
הרחבת תכונות חדרי האודיו
במקביל, פייסבוק ממשיכה להרחיב את תכונות חדרי האודיו כך שעסקים יכולים לארח שיחות בשידור חי בנושאים רלוונטיים ולהגדיל את טווח הקהל שלהם. המארחים יכולים להזמין לחדר חברי, עוקבים, יוצרים ומאזינים ודוברים שיצטרפו אליהם. את הדוברים ניתן להזמין מראש או במהלך השיחה לאחר שכבר החלה.
הזמנת וקביעת תור בפייסבוק
עוד תכונה שפייסבוק עובדת על הרחבתה היא הזמנת תור. הפלטפורמה כבר החלה בפיתוח התכונה והיא עכשיו מרחיבה את השימוש שלה לעסקים נוספים בכל העולם. התכונה תאפשר לבעלי עסקים לקבל ולנהל פגישות מתוך דף הפייסבוק. הם יוכלו להזמין את הלקוחות לקבוע פגישה או לקיים פגישה וכל זאת בקלות וללא עלות בעבור שימוש בכלי.
הרחבת הקהל
פייסבוק שמה דגש על העסקים הקטנים והיא בוחנת כיצד תוכל לסייע להם כשהיא בוחנת את הדרך לאפשר לאנשים להודיע שהם תומכים בעסק הקטן על ידי יצירת מודעה מותאמת אישית. המשתמשים עשויים לראות הודעות בפיד כשהם לוחצים על מודעות של עסקים קטנים וכתוצאה מכך יותר לקוחות יוכלו למצוא את העסק, מה שיוביל לצמיחה שלו.
שיפור המודעות
פייסבוק ביזנס סוויט רוכשת כלים חדשים שמטרתם לסייע לעסקים הקטנים להתמקד במימוש הזמנות החגים. העדכונים החדשים יהפכו את תהליך יצירת המודעות ליעיל יותר ויספק לבעלי העסקים תובנות חדשות. השינויים יכללו: יכולת ליצור מודעות אינסטגרם בלבד משולחן העבודה, תובנות חדשות למדידת ביצועי מודעות, המלצות למיקוד קהל, המלצות עבור אופטימיזציית הקמפיין, גישה נוחה לשיטות העבודה המומלצות של פייסבוק, עדכונים ביצירת מודעות ויצירת מודעות מהדף העסקי בפייסבוק בצורה קלה יותר.